kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۰۶۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵

پیغام آقای تقلب به هاشمی درباره انتخابات خبرگان(خبر ویژه)

یکی از دست‌اندرکاران فتنه 88 خطاب به هاشمی پیغام داد شرایط کشور حساس است و در انتخابات خبرگان حاضر شود.

به نوشته سایت کلمه (وابسته به فتنه سبز) مصطفی تاج‌زاده از طریق همسرش به هاشمی پیام داده که شرایط کشور حساس است و نگذارید فرد مورد نظر مصباح و جنتی رئیس خبرگان شود.
وی همچنین خطاب به هاشمی گفته است: نگران به گروگان گرفته شدن پرونده مهدی هم نباشید. حداکثر مدتی به زندان می‌آید و آب دیده می‌شود و برمی‌گردد.
تاج‌زاده دو سال پیش نیز با تظاهر به حمایت از هاشمی خواستار بازگشت وی به نمازجمعه  شده بود. تدارک حامیان فتنه برای به بازی گرفتن هاشمی در فتنه جدید اظهار همراهی با وی در حالی است که بنابر اظهارات صریح محسن هاشمی، همین جریان در انتخابات مجلس ششم علیه هاشمی فعالیت کرد و مانع از راهیابی وی به مجلس شد.
محسن هاشمی 9 دی‌ماه 1391 در مصاحبه با روزنامه زنجیره‌ای بهار ضمن متهم کردن مسئولان وزارت کشور به تقلب گفته بود:  «نمی‌توان خیلی از مسائل را واضح مطرح کرد چون باعث کدورت اصلاح‌طلبان می‌شود... آیت‌الله هاشمی در انتخابات مجلس ششم بیستم شد، اگر صندوق‌ها را باز می‌کردیم شاید انتخابات تهران باطل می‌شد. کتابی هست به نام «انصراف» که حاج‌آقا دلایل انصراف‌شان را از انتخابات مجلس ششم نوشته‌اند. آن موقع مسئول انتخابات فهرست را می‌خواند ولی اسم ایشان را نمی‌خواند. من مدام تماس گرفتم و گفتم چرا نمی‌خوانید گفت ما هنوز به رأی آیت‌الله هاشمی شک داریم،  بعد شکایت شد و یک بساطی راه انداختند که اگر یادتان باشد کاریکاتور «آقاسی» را کشیدند. من آن موقع رئیس دفتر حاج آقا بودم، به شورای نگهبان شکایت شد. برخی از صندوق‌ها را باز کردند و هر صندوقی که باز می‌شد آرای آن مخدوش بود و باطل اعلام می‌شد. تا 30 درصد بازشماری شد و حاج آقا بیستم شد، بعد گفتند دیگر ادامه ندهید چون مجبور می‌شوند انتخابات تهران را باطل کنند. وقتی از 30 به 20 رسیدند دیدند انتخابات در تهران مخدوش است. افراطی‌های اصلاح‌طلبان و اجرایی‌های آنها تقلب کرده بودند».
نکته جالب و مهم این که در آن زمان معاونت سیاسی وزارت کشور و ریاست ستاد انتخاباتی برعهده مصطفی تاج‌زاده بود! و به همین دلیل ادعای دغدغه‌ و دلسوزی تاج‌زاده نسبت به هاشمی، کمی تا قسمتی منافقانه است.
به اعتبار همین آشنایی به ساز و کار تقلب بود که تاج‌زاده سال 88 و در ویدئوی موجود در فضای اینترنت می‌گوید: من با توجه به تجربه برگزاری انتخابات که دارم می‌دانم 11 میلیون تقلب در انتخابات امکان ندارد.
با وجود این اعترافات صریح که از سوی کسانی چون خاتمی نیز تکرار شد، آقای هاشمی آلوده به بازی افراطیون شد و از مدعیان تقلب حمایت کرد!
هاشمی در آخرین انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان نامزد شد اما با عدم اکثریت قاطع اعضاء مواجه شد.