kayhan.ir

کد خبر: ۵۱۲۴۸
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
ارتش اسرائیل در آماده‌باش کامل

صهیونیست‌ها نوزاد شیرخواره فلسطینی را زنده زنده در آتش سوزاندند

سوزاندن داعش‌وار یک کودک شیرخواره فلسطینی در آتش توسط شهرک‌نشینان صهیونیست موج بزرگی از خشم و نفرت علیه این جنایت شنیع رژیم صهیونیستی ایجاد کرده و نظامیان صهیونیست را به حالت آماده‌باش کامل درآورده است.
سرویس خارجی-

به دنبال جنایت وحشیانه روز گذشته صهیونیست‌ها در به آتش کشیدن خانه یک شهروند فلسطینی در «دوما» نزدیک نابلس که به شهادت یک کودک 18 ماهه منجر شد، نظامیان صهیونیست در سراسر قدس اشغالی و کرانه باختری از ترس واکنش‌های مردم فلسطین به حالت آماده‌باش درآمدند.
شهرک‌نشین‌های صهیونیست پس از آتش زدن خانه یک شهروند فلسطینی و سوزاندن این کودک به یکی از شهرک‌های واقع در استان نابلس گریختند.
«علی‌سعد دواشبه» نوزاد 18 ماهه این خانواده در پی این حادثه در آتش سوخت و جان خود را از دست داد و بقیه اعضای خانواده نیز دچار حالت سوختگی شدند.
به گزارش تسنیم، نیروهای اشغالگر در اطراف حرم قدس شریف مستقر شده‌اند تا با هرگونه تظاهرات و درگیری فلسطینیان در مسجدالاقصی مقابله کنند.
موج حاصل از این جنایت شنیع به حدی گسترش یافته که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را هم وادار به واکنش منافقانه‌ای کرده است. وی مدعی شده که از این جنایت شهرک‌نشینان شوکه شده است!
اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها موجی از خشم و انزجار عمومی نیز در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است و بسیاری از مردم با محکوم کردن آن، از سکوت و هم‌پیمانی سران کشورهای مرتجع غربی در قبال تجاوزات متعدد اسرائیلی‌ها  انتقاد کردند.
اعلان جنگ
 واکنش فلسطینی‌ها
در همین رابطه سخنگوی جنبش تشکیلات خودگردان گفت: این پرونده در راس پرونده‌هایی خواهد بود که به دادگاه جنایی بین‌المللی تسلیم خواهد شد.
گروه‌های فلسطینی نیز با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای خواستار برخورد جدی با این جنایت «وحشتناک» شدند و تاکید کردند که این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند.
جبهه خلق برای آزادی فلسطین با خطرناک دانستن اقدام شهرک‌نشینان اسرائیلی در زنده سوزاندن یک نوزاد فلسطینی خواستار «اعلام جنگ» علیه شهرک‌نشینان شده است.
رسانه‌های غربی نیز به جنایت غیرانسانی رژیم صهیونیستی پرداخته و نتوانستند از خوی وحشیانه و ددمنشانه این رژیم در سوزاندن یک کودک شیرخوار چشم‌پوشی کنند.
در همین رابطه شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان اعلام کرد که «صهیونیست‌های افراطی یک کودک فلسطینی را زنده زنده در آتش سوزاندند.» پیش‌بینی می‌شود، طی روزهای آینده سرزمین‌های اشغالی دستخوش تحولاتی شود!
تظاهرات روز خشم
همزمان با وقوع این فاجعه غیرانسانی در شهر «دوما» نزدیک نابلس فلسطینی‌های خشمگین تظاهرات گسترده‌ای را در قدس اشغالی و کرانه باختری برگزار کردند و از مسلمانان جهان خواستند در مقابل جنایات این رژیم به جای سکوت راه چاره‌ای بیندیشند.
تظاهرات فلسطینیان با عنوان «روز خشم» از سوی جنبش حماس برای مقابله با هتک حرمت به مسجدالاقصی صورت گرفت ولی حادثه سوزاندن این کودک خشم و نفرت مردم را بیشتر کرد.
دیروز تمام خیابان‌های کرانه باختری و قدس اشغالی مملو از فلسطینیانی بود که علیه رژیم صهیونیستی فریاد می‌کشیدند.
تشییع جنازه
 کودک شیرخوار فلسطینی
دیروز فلسطینی‌ها به شکلی گسترده در مراسم تشییع جنازه کودک شیرخواره فلسطینی شرکت کردند.
شرکت‌کنندگان در حالی که شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی سر می‌دادند از گروه‌های فلسطینی خواستند انتقام این کودک شیرخواره را بگیرند.مادر و پدر این کودک نیز دچار سوختگی شدید شده‌اند.
این در حالی است که مردم شهر «الخلیل» نیز در اعتراض به این اقدام جنایتکاران رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند و با نیروهای پلیس رژیم اشغالگر درگیر شدند. در این درگیری‌ها تعدادی از فلسطینیان مجروح شدند.سخنگوی وزارت خارجه کشورمان نیز این حادثه غیرانسانی را محکوم کرد.
اتحادیه اروپا نیز خواستار تحقیق سریع درباره جنایت اخیر شهرک‌نشینان شد.
گفتنی است رژیم صهیونیستی در قتل کودکان تبحر خاصی دارد از همین‌روست که به رژیم کودک‌کش معروف شده است.