kayhan.ir

کد خبر: ۵۰۰۲۱
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* رهبر معظم انقلاب به عنوان سکان‌دار و راهبر انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار جهانی را تعطیل‌بردار ندانسته و مصداق بارز و اتم استکبار را آمریکا می‌دانند. درحالی که آقای هاشمی در مصاحبه خود صحبت از بازگشایی سفارت آمریکا در آینده می‌کند. به این گونه افراد باید گفت شما را کجا دارند می‌برند؟
5098---0912
 * حضرت امام خامنه‌ای نقشه عده‌ای را که می‌خواستند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و می‌گفتند تابوی رابطه با آمریکا شکسته شد نقش بر آب کردند و با صلابت مثال‌زدنی همیشگی فرمودند: مبارزه با آمریکا پایان ندارد. خود را آماده کنید. برخی از سیاسیون هم که سال‌هاست به دنبال سازش با آمریکا بوده‌اند راهش این نیست که از مردم مایه بگذارند و خواسته خود را خواسته ملت جلوه دهند. مردم خودشان زبان دارند.
1896---0911 و طباطبایی
* به آمریکایی‌ها عرض می‌کنم ما همرزمان شهدای غواص هنوز زنده‌ایم و با تربیت میلیون‌ها جوان از نسل سوم و چهارم انقلاب برای رویارویی با شیطان بزرگ لحظه‌شماری می‌کنیم.
1382---0915
* برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای برپایی جشن پیروزی هسته‌ای را تیتر و خبر اول خود نموده‌‌اندکه بایدگفت تبدیل 20 درصد غنی‌سازی به 2/5 درصد و 20 هزار سانتریفیوژ به پنج هزار سانتریفیوژ نگه‌داشتن 300 کیلو از 2000 کیلو اورانیوم غنی‌شده و... جشن ندارد. جشن ما روزی است که غده‌های سرطانی در منطقه محو شود. یعنی دنیای بدون اسرائیل غاصب و آل سعود وهابی.
علیمردانی
* من سخنم با عده‌ای از دولتمردان است و تعدادی از افراد ساده‌لوح به خصوص رسانه‌های زنجیره‌ای که جاده‌صاف‌کن امپریالیسم هستند. برادرانه عرض می‌کنم حالا که فقط صحبت جمع‌بندی مذاکرات است بر فرض توافق هم بشود و تحریم ها را بردارند آیا غیر از این است که می‌خواهند پول‌های بلوکه‌شده خودمان را به ما برگردانند که به ناحق در چند سال اخیر بلوکه کرده‌اند؟ این کجا جشن دارد؟ به ما هم بگوئید بدانیم؟
1442---0913
* سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان حجت برای دولت در مورد حضور فتنه‌گران در دولت و نظام را تمام کرد. بعد از این هیچ توجیهی برای به کارگیری حامیان فتنه در دانشگاه‌ها نیست.
8447---0910
* قبل از انقلاب درسال 56 در پادگان 05 ارتش کرمان سرباز بودم به رغم روابط گسترده‌ای که با آمریکا داشتیم و درآمدبالای نفت در داخل لباس و آسایشگاه سربازان پر از شپش بود و نظامیان آمریکا در حالی که از حقوق و مزایای آنچنانی برخوردار بودند ما ایرانیان را به تمام معنا تحقیر می‌کردند یک لحظه عزت امروز کشور را با هیچ چیز دیگر نمی‌توان مقایسه کرد.
1709---0918
* از کمیته امداد امام خمینی(ره) به خاطر نامگذاری هفته آخر ماه مبارک رمضان به هفته همبستگی با مردم مظلوم یمن و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای آن کشور نهایت سپاس و قدردانی را می‌کنم. تقاضا می‌شود تعداد اماکن دریافت کمک‌های مردمی را افزایش دهند تا امکان این عمل خیر برای همگان میسر شود.
6263---0938
* شایسته است برای 1300 شهید مظلوم حجاب درمسجد گوهرشاد، مکان‌های یادبود و تندیس در مشهد مقدس و سایر شهرها ساخته شود. نباید این جنایت بزرگ رضا پالانی عامل صهیونیست‌ها و بیگانگان فراموش شود.
8949---0912
* فیلم پروتکل ضدفرهنگی درباره حجاب از یکی از شبکه‌ها پخش شد که بسیار جالب بود. از مسئولین رسانه‌ ملی درخواست می‌شود آن را در تمامی شبکه‌ها به نمایش گذارند تا شاید برخی خانم‌ها که متوجه نیستند بیدار شوند.
8717---0936
* دولت با گذشت چند روز از روز قدس 18 قلم کالا را گران کرده است. می‌خواستیم بدانیم این کار دولت در جواب حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس و به تلافی سردادن شعار علیه استکبار جهانی صورت گرفته یا علت دیگری داشته است؟
اسداللهی
* بنده با این سواد کم که دارم  متوجه شده‌ام آزاد کردن نرخ بنزین افزایش مصرف سوخت را در پی داشته و باعث بالارفتن میزان واردات سوخت از خارج شده در نتیجه یک عده از ما بهتران خوش به حال شده‌اند.
3552---0912
* از شهرداری درخواست می شود با همکاری ستاد اقامه نماز و اداره راه و شهرسازی استان تهران در آزاد راه‌هایی که ابتدای آن تهران است به خاطر نماز و روزه شهروندان تهرانی و به مشکل نخوردن در فریضه خود اقدام به نصب تابلوهای حد ترخص و مسافت شرعی نمایند.
مینایی
* در سریال پایتخت 4 که هر شب بعد از افطار از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود در کنار نکات مثبت موارد منفی نیز وجود دارد که البته به صورت خزنده و غیرمستقیم دامن زده می‌شود به عنوان مثال یک خانم با حجاب برتر در این سریال بازی نمی‌کند و یا کلاس فوق برنامه زبان دوقلوهای آقانقی تحت هیچ شرایطی نباید تعطیل شود. مگر چنین چیزی می‌شود و چنین چیزی داریم؟
نادری
* اقدام شهرداری منطقه 11 تهران در خصوص احیا و بازسازی میدان منیریه جای تقدیر و تشکر دارد اما عدم عقب‌نشینی مغازه‌ها خصوصا در ضلع جنوبی خیابان ولی‌عصر(عج) این میدان را از کیفیت لازم به دور کرده است و جا دارد تا شهرداری برای فضای سبز باغچه‌های پیاده‌رو خیابان معیری هم اقدام لازم را انجام دهد و آن را از بهم‌ریختگی فعلی درآورد.
تعدادی از ساکنان محل
*یکی از نیروهای خدماتی مترو می‌باشم که پس‌ از سال‌ها خدمت صادقانه هنوز در این شرکت امنیت شغلی نداریم و هر روز به بهانه‌های مختلف توسط مسئولان مترو تهدید به اخراج می‌شویم.برخی از شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد به قانون کار پایبند نیستند. از  مسئولان مربوطه و آقای قالیباف شهردار محترم تهران تقاضای رسیدگی داریم.
از طرف جمعی از پرسنل خدماتی مترو تهران
* از مسئولین شرکت گاز درخواست می‌کنم به قبوض صادره نگاه کنند و خود قضاوت نمایند که بهای گاز مصرفی مشترکین بیشتر است یا ارزش افزوده، مالیات، آبونمان، بیمه و...!
4862---0912
* خودرو پیش ثبت‌نام شده خود را در خرداد ماه امسال از شرکت پارس خودرو تحویل گرفتم. بعد از گذشت چند روز حدود 7 عیب پیدا کرد. به نمایندگی شرق تهران جاده آبعلی مراجعه کردم. بعد از چند روز تماس گرفتند و گفتند با اتومبیل بنده در حال تست در خیابان تصادف کرده‌اند. درخواست اتومبیل صفر کردم ولی نمی‌پذیرند و می‌خواهند همین ماشین تصادفی را بازسازی کرده و تحویل بدهند. آیا اجحاف نیست؟
4329---0912