kayhan.ir

کد خبر: ۵۰۰۲۰
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵
سعید جلیلی در اصفهان:

اقتدار ما قابل محدود شدن و تعلیق نیست

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: اندیشه‌ای که اقتدار ما را غنی‌سازی می‌کند، قابل محدود شدن، محصور شدن و تعلیق نیست و هیچ قدرت استکباری نمی‌تواند به آن خدشه وارد کند.


به گزارش فارس، سعید جلیلی شامگاه دوشنبه در ویژه برنامه‌ای که تحت عنوان «همدلی، مقاومت، پاسداری از حریم ولایت» در اصفهان برگزار شد، در جمع مردم این شهر، سخنان خود را با اشاره به تاریخ 250 ساله امامت و ولایت در میان مردم آغاز کرد.
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه همراهی امت اسلامی ایران با ولایت فقیه (امامت) امروز باعث شکل‌گیری پدیده‌‌ای قدرتمند در جهان شده است که 6 کشوری که خود را ابرقدرت و بزرگ دنیا می‌دانند پای یک میز مذاکره با ایران می‌نشینند و بحث، تبادل نظر و حتی چانه‌زنی می‌کنند، افزود: چانه‌زنی این 6 کشور با ایران بر سر داشتن و محدود کردن چند سانتریفیوژ نیست،آنها از چیزی دیگر واهمه دارند.
جلیلی خاطرنشان کرد: به راستی دلیل اصلی واهمه و نگرانی 5+1 نسبت به ایران چیست؟ آیا واقعا قدرت هسته‌ای ایران در برابر قدرت هسته‌‌ای آنانی که چند هزار بمب اتم دارند، نگران کننده است؟
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی ابراز کرد: اقتدار برخاسته از این اندیشه، به هیچ عنوان قابل محصورشدن، محدودشدن و تعلیق‌شدن نیست، اقتدار ما محصول اسلام ناب و جمع‌شدن ملت حول محور ولایت فقیه است.