kayhan.ir

کد خبر: ۴۹۷۰۴
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱
رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان تاکید فرمودند

مبارزه با آمریکا تعطیلی ندارد آماده باشید

ده‌ها نفر از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور عصر دیروز (شنبه) با حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و نظرات، دغدغه‌ها و مطالبات خود درباره مسائل مختلف کشور را بیان کردند.

دیدار امسال دانشجویان با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در اتفاقی نادر نزدیک به 5 ساعت به طول انجامید. بر اساس این گزارش، دانشجویان از ساعت 15 بعد‌از‌ظهر دیروز آرام آرام در حسینیه امام خمینی(ره) حضور یافتند و این دیدار رأس ساعت 18 با حضور رهبر معظم انقلاب آغاز شد. در ابتدای این دیدار تعدادی از اعضای تشکل‌های دانشجویی و همچنین نخبگان دانشجویی به بیان نطق‌ها و اظهارات خود پرداختند. و در ادامه نیز از ساعت 20 مقام معظم رهبری سخنان خود را آغاز کردند.
پس از گذشت 45 دقیقه از سخنان ابتدایی رهبر معظم انقلاب، پیرو فرارسیدن اذان مغرب، حضرت
آیت‌الله العظمی خامنه‌ای خطاب به دانشجویان اعلام کردند که بخشی از مطالب را ایراد کردند و البته بخش بزرگی از این سخنان نیز باقی مانده است. پس از این اظهارات رهبر معظم انقلاب، دانشجویان یکپارچه خواهان ادامه دیدار پس از نماز و صرف افطار شدند که رهبر معظم انقلاب نیز با آن موافقت کردند.
به گزارش تسنیم، پس از اذان مغرب، نماز جماعت دانشجویان به‌امامت رهبر معظم انقلاب و همچنین صرف افطار، دانشجویان مجدد به حسینیه امام خمینی(ره) برگشتند و رهبر معظم انقلاب نیز سخنان خود را ادامه دادند و نهایتاً این دیدار شیرین و کم‌سابقه پس از نزدیک به 5 ساعت پایان یافت.
در این دیدار رهبر معظم انقلاب بیانات بسیار مهمی درباره آرمان‌خواهی و واقع‌بینی، مبارزه با استکبار، اسلام موسوم به «اسلام رحمانی»، ازدواج دانشجویان، کنسرت‌ها و اردوهای مختلط دانشجویی، ادعاهای غربی‌ها درباره جوانان ایرانی، مسائل منطقه و ... بیان فرمودند. گزارش مشروح این دیدار فردا در روزنامه منتشر خواهد شد.