kayhan.ir

کد خبر: ۴۹۶۸۷
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* راهپیمایی مردم در روز جهانی قدس در کشورمان فقط فریاد علیه ظلم و ظالمان نبود بلکه نوعی واکنش به تهدیدها و تحقیرهایی بود که آمریکایی‌ها در طول مدت مذاکرات علیه ایران کرده‌اند.
6263---0938
* مراسم روز قدس امسال نیز با حضور چشمگیر ملت با جهت‌گیری انقلابی علیه فتنه‌گران داخل و خارج برگزار شد به همین دلیل دشمنان سخت عصبانی شدند.
6263---0938
* روز قدس یک روز در سال برگزار می‌شود ولی پیام آن باید در طول سال توسط مسئولان و نخبگان تداوم پیدا کند و در دستور کار قرار بگیرد. اگر چنین باشد این ملت وفادار همانند مردم دوره صلح امام حسن(ع) تلقی نمی‌شوند.
4001---0910 و 6263---0938
*‌ وقتی اکثریت مسئولان و مردم روی حقوق حقه خود در هسته‌ای اتفاق نظر دارند و راه مقاومت را در پیش گرفته‌اند حرف از صلح امام حسن(ع) نوعی بی‌بصیرتی و بازی کردن در زمین دشمن است.
3446---0912
* هدف آمریکایی‌ها از دبه درآوردن‌های پی‌درپی و عدم ترک میز مذاکره آن است که طرف ایرانی را وادار به عقب‌نشینی و تن دادن به توافق بد بکند. باید هوشیار بود و مقاومت کرد.
6712---0935
* رئیس‌جمهور در افطاری اساتید دانشگاه‌ها اعلام داشتند دوران احساسات سپری شده است. یعنی با گذشت 36 سال از انقلاب باید ارزش‌ها را به فراموشی سپرد؟! نمی‌دانم شاید تشییع شهدای غواص و گمنام را در تاریخ 26 خرداد ندیده بودند شاید فراموش کرده بودند که مردم در پای ارزش‌ها چه حماسه‌های ماندگاری خلق کرده‌اند.
خلیفه قلی- کرج
* رئیس‌جمهور در افطاری اساتید اعلام کردند که 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و دوران احساسات سپری شده است. البته ایشان می‌داند که ملت تابع رهبر و مراد خود هستند و تا آخرین لحظه انقلابی خواهند ماند. اما مصداق واقعی برخورد احساسی این است که همه چیز را به تحریم گره بزنیم. این روشی است که بازی با احساسات مردم است.
دکتر طوسی- اصفهان
* آقای هاشمی که این روزها سنگ آمریکا را به سینه می‌زند و از امکان بازگشایی سفارت آمریکا سخن می‌گوید جنایت این تروریست بالذات علیه ملت ما را فراموش کرده است؟ در جنگ 8 ساله، در جنگ نفتکش‌ها، در ساقط کردن هواپیمای مسافربری، در ترور 17 هزار از مردم مظلوم توسط ایادی خود یعنی منافقین، در ترور دانشمندان هسته‌ای و... امام فرمودند اگر آمریکا آدم شد شاید بتوان با او رابطه برقرار کرد ولی الان رابطه ما با او رابطه گرگ و میش است و هیچ انسان عاقلی چنین رابطه‌ای را نمی‌پذیرد روز قدس را ان‌شاءا... ملاحظه کرده‌اند و یکپارچگی مردم در شعار مرگ بر آمریکا را شنیده‌اند.
شکیبا
* تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان همانطور که امام خامنه‌ای فرمودند: تیمی مومن، انقلابی و خستگی‌ناپذیرند اما زیاده‌خواهی‌های غربی‌ها گویا تمامی ندارد. آقا از ابتدای این مذاکرات فرمودند به آمریکا خوشبین نیستند چرا که دولت بد عهد و پیمان‌شکنی است. اکنون این سخن عینیت یافته و برای همگان آشکار شده است. عزت ما نباید پایمال شود. خداوند همه گمراهان را به راه مستقیم هدایت نماید.
محمدرضا جلالیان از  دامغان
* در اسلامشهر در حومه تهران از بعد از افطار فشار آب تا حدی پایین می‌آید که خانه‌های هم‌کف نیز مجبور به استفاده از پمپ آب شده‌اند چرا این مشکل برای بالانشینان تهران نیست؟
5799---0935
* برخی مهندسان که متولی امر ساخت و ساز در شهرهای تازه تأسیس‌اند علی‌رغم وسعت زمین‌های موجود همانند تفکر 30-40 سال قبل خیابان‌هایی ترسیم نموده‌اند که متأسفانه هنوز که ظرفیت شهرک‌ها و شهرها تکمیل نشده تنگی معابر و خیابانها خود را نشان می‌دهد وای به روزی که کل مردم شهرک و شهرهای جدید در کلیه منازل ساکن شوند! این اوج بی‌تدبیری برخی مهندسین و متولیان امر را می‌رساند که به جای پیش‌بینی 30-40 سال آینده با 30-40 سال پیش معابر و خیابانها را طراحی می‌کنند.
فرجی از پرند
* قبض تلفن مغازه‌ام را از طریق آپ (ستاره 733 مربع) پرداخت کرده‌ام ولی 3 روز است که بدهی تلفن از طریق این سیستم واریز نشده و تلفن مغازه‌ام قطع است. چه کسی پاسخگوست.
2624---0912
* با گذشت قریب به 4 دهه از شکل‌گیری انقلاب اسلامی، متأسفانه شاهدیم که هنوز برخی اردوهای آموزشی دانشجویی به صورت مختلط برگزار می‌گردد. چرا؟
7134---0918
* از نمایندگان ملت درخواست می‌شود با تصویب طرحی، سازمان تأمین اجتماعی را موظف کنند خدمت سربازی کسانی را که در طول دفاع مقدس خدمت خود را گذرانده‌اند به طور رایگان جزو سنواتشان بپذیرند.
0530---0912
* در منطقه 3 آموزش و پرورش در طول 24 ساعت تمام مدیران به صورت اتوبوسی عوض شدند ولی برای تعمیر تلفن تلفنخانه این منطقه که خراب شده کاری انجام نمی‌شود. پیش از این، کار خیلی از مراجعین از طریق تلفن حل می‌شد ولی درحال حاضر سردرگمی برای همه به وجود آمده است چرا؟
مقدم
* در آزادراه تهران-قم به سمت تهران برای ورودی شهرک واوان و اسلامشهر تابلوی راهنما نصب نشده است و در نتیجه حرکت خودروها به عقب خطرآفرین می‌شود. از مسئولان امر می‌خواهیم این مشکل را هرچه زودتر حل کنند.
6769---0912
* دلیل اینکه هزینه دانشجویان مازاد در مراکز بین‌المللی در رشته‌های پزشکی چندبرابر دانشگاه آزاد است چیست؟ از دو حال خارج نمی‌تواند باشد. یا کیفیت تحصیل در رشته‌های پزشکی و داروسازی دانشگاه آزاد پایین است یا دولت گران فروشی می‌کند.
1972---0912