kayhan.ir

کد خبر: ۴۹۶۶۸
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱

اخبار کوتاه از فوتبال

مظلومی: دیگر در استقلال قهری نخواهید دید
سرمربی استقلال می‌گوید از اردوی داخلی‌مان نهایت استفاده را می‌کنیم و قصد برگزاری اردو در خارج از کشور را هم نداریم. پرویز مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است سزار به استقلال بپیوندد، گفت: ما با مدیر برنامه‌های این بازیکن در ارتباط هستیم و جلسه‌ای را هم با او برگزار می‌کنیم. اگر به توافق برسیم طبق عرفمان به او پولی پرداخت خواهیم کرد و این بازیکن هم به ما اضافه می‌شود. وی در مورد یعقوب کریمی نیز، خاطر‌نشان کرد: ما 48 ساعت دیگر منتظر این بازیکن هستیم و در غیر این صورت به دنبال یک بازیکن جایگزین به جای او خواهیم گشت. مظلومی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره آشتی رحمتی و طالب‌لو، گفت: این دو بازیکن آشتی کرده بودند و دیشب هم افطار با هم بودند و شک نکنید که در آینده دیگر قهری در استقلال وجود ندارد. این مسئله را الان می‌گویم و تا آخر فصل هم پایش ایستاده‌ام.
برانکو: نتوانستیم همه بازیکنان موردنظرمان را جذب کنیم
سرمربی پرسپولیس درباره مذاکره با بازیکنان جدید گفت: هنوز لیست باشگاه کامل نشده است. برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به این سوال که هدف از برگزاری اردوی ترکیه چیست، اظهار کرد: خودتان می‌دانید که بازیکنان به صورت تک به تک به تیم اضافه شده‌اند و ما تمام آنها را بطور کامل در اختیار نداشتیم. در این اردو ضمن آماده‌سازی و هماهنگ کردن بازیکنان با آنها آشنا می‌شویم. سه بازی تدارکاتی خواهیم داشت و طبیعی است که این اردو برای آماده‌سازی تیم موثر است.وی درباره اینکه گفته می‌شود محسن مسلمان بازیکن مورد نظر او برای اضافه شدن به پرسپولیس نبود، گفت: مسلمان بازیکن تیم ماست و با او توافق کرده‌ایم. او به جای محمد نوری به تیم اضافه شده است. البته این دو تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند اما امیدوارم که برای تیم ما مثمرثمر باشند. او رقبای خوبی مانند فرشاد احمدزاده و هادی نوروزی در تیم دارد که باید تلاشش را در تمرین بیشتر کند.برانکو درباره اینکه لیست او کامل نشده است اظهار کرد: میل ما یک چیز است اما امکانات‌مان چیز دیگری است. قطعا نتوانسته‌ایم تمام بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم اما به دنبال آماده‌سازی تیم مورد نظر خودم هستم.
اردوی فولاد در ترکیه
اعضای تیم فوتبال فولادخوزستان برای برگزاری دومین اردوی خود، فردا (دوشنبه)ساعت 5 صبح و با پروازی مستقیم، اهواز را به سمت استانبول ترک می‌کنند. فولادی‌ها در قالب این اردو سه بازی تدارکاتی انجام خواهند داد که هنوز حریف آنها مشخص نشده است.شاگردان اسکوچیچ روز 31 تیر استانبول را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد.اردوی اول فولادی‌ها در کردان کرج برگزار شده بود.
ایران- گوام در کرج
دپارتمان تیم‌های ملی از تغییر محل بازی دو تیم ملی فوتبال ایران و گوام در شهریور ماه خبر داد. با اعلام دپارتمان تیم‌های ملی، دیدار دو تیم‌ملی فوتبال ایران و گوام روز دوازدهم شهریور ماه به میزبانی استادیوم انقلاب کرج راس ساعت 19 برگزار می‌شود. دیدار دو تیم از سری رقابتهای مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه به میزبانی ایران برگزار می‌شود.
تعیین تکلیف راه‌آهن و پیکان تا پایان هفته
رییس کمیته استیناف از اعلام رای نهایی پرونده مربوط به بازیکن خارجی تیم راه‌آهن تا پایان هفته جاری خبر داد.
علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در این‌باره گفت: پرونده مرتبط با استفاده از بازیکن غیرمجاز توسط باشگاه راه‌آهن درحال پیگیری است و تا پایان هفته جاری رای نهایی از طریق سایت فدراسیون اعلام خواهد شد.
انتخاب عضو پنجم هیئت مدیره استقلال
عضو پنجم هیئت مدیره تیم فوتبال استقلال مشخص شد. شاهرخ سبک‌دست که اسپانسر تیم فوتبال استقلال است، به عنوان نفر پنجم عضو هیئت‌مدیره این باشگاه انتخاب شد. پیش از این شهاب جهانیان، مقداد نجف‌نژاد، عباس کردنوری و مسعود معینی به عنوان اعضای هیئت مدیره استقلال انتخاب شده بودند.
مشکل خاکپور برای هدایت تیم امید برطرف شد
پس از بررسی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا، مشکل سرمربی تیم امید برای هدایت این تیم برطرف شد. علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران و نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا دیروز در اولین جلسه هیئت رئیسه این کنفدراسیون پس از انتخابات AFC و انتخاب به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا که به میزبانی بحرین برگزار می‌‌شود، شرکت کرد.کفاشیان همچنین در حاشیه این جلسات و در رایزنی‌هایی که با مقامات مسئول در فوتبال آسیا داشت، توانست مشکل مربیگری محمد خاکپور برای هدایت تیم امید در مرحله نهایی انتخابی المپیک را برطرف کند تا از این پس خاکپور و سایر اعضای کادرفنی بدون دغدغه برای موفقیت تیم امید در راه صعود این تیم به المپیک 2016 ریو تلاش کنند.
آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر
* حامد لک دروازه‌بان فصل گذشته تراکتورسازی تبریز که ظهر دیروز در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود تا با مسئولان این باشگاه برای حضور در این تیم مذاکره کند پس از خروج از باشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صحبت‌های خوبی را انجام دادیم و من مبلغ پیشنهادی خودم را به مسئولان پرسپولیس اعلام کردم. هنوز با هم توافق نکرده‌ایم و باید در جلسات آتی درباره توافق صحبت کنیم.
* مهرداد طهماسبی دروازه‌بان فصل گذشته تیم صبای قم، با عقد قراردادی یک ساله به جمع تراکتورسازان پیوست. پیش از این محمدرضا اخباری، دروازه‌بان فصل گذشته سایپا نیز به عنوان بازیکن سرباز به جمع تراکتوری‌ها پیوسته بود.