kayhan.ir

کد خبر: ۴۷۸۶۳
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴

هوای اکثر نقاط کشور گرم‌تر می‌شود

یک کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه دمای هوای امروز و فردای تهران به ۳۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، گفت: با توجه به افزایش دما در اکثر نقاط کشور گرمای هوای استان گلستان نیز به ۴۰ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور و با بیان اینکه امروز برای هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان رگبار باران خواهیم داشت، گفت: امروز برای جنوب غرب و جنوب(ایلام، خوزستان و بوشهر) وزش باد همراه با گردوخاک پیش بینی شده است.
این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز وفردا در سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد وزش باد همراه با گردوخاک رخ می‌دهد، عنوان کرد: امروز و فردا خلیج فارس و دریای عمان هم مواج خواهد بود.
گودرزی با بیان اینکه آسمان تهران صاف همراه با غبار خواهد بود، گفت: بیشینه دمای امروز وفردای تهران به ۳۸ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید. در واقع افزایش دما در تهران و اکثر نقاط کشور از امروز رخ می‌دهد.وی با بیان اینکه بیشینه دمای دیروز مازندران ۳۷، گیلان ۳۶ و گلستان ۴۰ درجه سانتی‌گراد بوده، اظهار داشت: گردوخاک و وزش باد شدید و حتی بارندگی تا فردا برای تهران نخواهیم داشت.
این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: اهواز با ۴۵ درجه سانتی‌گراد به عنوان گرمترین منطقه و شهرکرد با ۷ درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین منطقه محسوب می‌شوند.