kayhan.ir

کد خبر: ۴۷۴۶۲
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
آیت الله موحدی کرمانی در همایش ائمه جماعات، مبلغان و روحانیت :

روحانیت مبارز همواره یار امام و رهبری بوده است

آیت الله موحدی کرمانی در همایش ائمه‌جماعات، مبلغان و روحانیت اظهار داشت: روحانیت مبارز در هر مقطعی یار امام و رهبری بوده است و ما از خدا می‌خواهیم که باز هم بازوی قوی برای رهبری باشید.


به گزارش خبرگزاری‌ها دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در همایش ائمه جماعات، مبلغان و روحانیت که صبح دیروز در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به نقش روحانیت در انقلاب و پس از آن اظهار داشت: روحانیت در انقلاب و در زمان امام خمینی(ره) و پس از ایشان قوی عمل کرد و توفیقات فراوانی داشته و خواهد داشت.
وی ادامه داد: روحانیت کار کمی نکرد و در مقابل قدرت‌های بزرگ جهان ایستاد و پیروز شد و آنها را شکست داد و توطئه‌های آنها را در هر مقطعی از زمان خنثی کرد
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه امام جواد(ع) می‌فرمایند که شما می‌توانید با اعتماد به خداوند به مقامات بلند برسید، گفت: امام خمینی(ره) و رهبر عزیز ما با تمسک به این سرمایه یعنی اعتماد به خداوند کارهای بزرگی را انجام داده‌اند و انشاءالله با این سرمایه توفیقات دیگری نصیب‌مان شود.
 وی نقش روحانیت در حمایت از نظام ولایت را یادآور شد و افزود: روحانیت مبارز در هر مقطعی یار امام و رهبری بوده است و ما از خدا می‌خواهیم که باز هم بازوی قوی برای رهبری باشید.
آیت‌الله موحدی کرمانی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دولت وظیفه دارد قاطعانه عمل کند و توقع از مسئولان حکومتی غیراز آن توقعی است که از مردم داریم.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اگر ما در این زمینه بی‌تفاوت باشیم، مسئول هستیم، یادآور شد: روحانیت باید ساده‌زیست باشد و مبادا از ساده‌زیستی دور شویم؛ امام خمینی(ره) ساده‌زیست بودند و می‌فرمودند زندگی طلبگی را از دست ندهید.
آیت‌الله موحدی کرمانی با طرح این پرسش که چرا روحانیت در طول تاریخ ماندگار بوده است؟ گفت: چون روحانیت در طول تاریخ مرجع و پناهگاه مردم بود و دلجویی و خدمت می‌کرد.
اسناد منتشرنشده فتنه ۸۸
منتشر شود
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نیز در این مراسم گفت: اسنادی که تا به حال منتشر نشده منتشر شود تا متوجه شویم که چه دست‌هایی می‌خواستند در فتنه ۸۸ به نظام آسیب بزنند.
حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی با بیان اینکه دشمن دست از سر ما برنمی‌دارد، گفت: یک روز از راه نیروی نفوذی، روز دیگر از راه ترور و جنایت و یک روز از راه جنگ و تحریم با ما برخورد می‌کند ولی ملت ما با تکیه بر اندیشه عاشورایی ایستادگی و مقاومت کرده است.