kayhan.ir

کد خبر: ۴۷۴۵۹
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
بدون حضور مسئولان استانی!

مردم همدان همایش بزرگ «مرگ بر آمریکا» برگزار کردند

مردم همدان با تجمع در باغ‌موزه دفاع مقدس همایش بزرگی تحت عنوان «مرگ بر آمریکا» برگزار کردند.

همدان - خبرنگار کیهان:

به گزارش خبرنگار کیهان، مردم همدان دیروز حضوری پرشور در این همایش داشتند آنان با حمل پوسترهایی حاوی شعارهای استکبارستیزی نظیر «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» پرچم آمریکا و اسرائیل را به زیر پا انداختند و سپس آنها را به آتش کشیدند.
این مراسم در حالی بدون حضور مسئولان استانی برگزار شد که مردم و خانواده‌های شهدا با در دست داشتن تمثال مبارک شهدای استان شعار «می‌جنگیم، می‌میریم، سازش نمی‌پذیریم» را سر می‌دادند.
مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در این مراسم به عنوان سخنران اصلی تاکید کرد: در اوج تحریم‌ها علیه ایران، توانستیم با تلاش و همت فرزندان این مرز و بوم به تولید 11 هزار سانتریفیوژ دست یابیم پس اگر واقعا با تدبیر عمل کنیم الان هم می‌توانیم در برابر تحریم‌ها مقاومت کنیم.
وی یکی از عوامل ترور شهدای هسته‌ای را فروش اطلاعات از سوی عناصری از فتنه 88 دانست که در داخل با غرب همراهی کردند و رفت و آمدهای بسیاری به سفارتخانه‌های برخی کشورها جهت تشدید تحریم‌ها داشتند.
وی اظهار داشت: آمریکا نمی‌خواهد ابزار تحریم‌ها را به این زودی از دست بدهد و لذا آن‌ها به جای استفاده از واژه لغو تحریم‌ها، از واژه تعلیق استفاده می‌کنند و لازم است تا مراقب ترفندهای دشمن باشیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حتی اگر تمام تحریم‌های نفتی برداشته شود با کاهش قیمت نفت که توطئه‌ای از سوی آمریکا علیه ایران است، باز هم در درآمدهای نفتی ایران تغییری ایجاد نخواهد شد.
وی با اشاره به مذاکرات گروه 5+1 گفت: طرف مقابل درخواست بازرسی‌های فراپروتکلی دارد و برخی از مذاکره‌کنندگان ایرانی نیز می‌گویند «پروتکل الحاقی» چیزی نیست حتما در جریان مذاکرات این طور گفته‌اند که غربی‌ها درخواست‌های فراپروتکلی و غیرمعمول را مطرح می‌کنند.