kayhan.ir

کد خبر: ۴۷۴۵۱
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴

پول بگیر فرار نکن!

یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد که رژیم اشغالگر با پرداخت پول به شهرک‌نشین‌های جنوب فلسطین اشغالی (نزدیک به نوار غزه) تلاش می‌کند مانع فرار آنان از این منطقه ‌شود!


به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری «الیوم السابع»، روزنامه معاریو به نقل از یک عضو پارلمان رژیم اشغالگر قدس نوشت: «تل‌آویو برای تشویق صهیونیست‌های ساکن شهرهای جنوب فلسطین اشغالی به ماندن در این شهرها اقدام به پرداخت پاداش نقدی به آنها می‌کند.»
وی افزود: «اسرائیل از این طریق سعی می‌کند از فرار ساکنان صهیونیست شهرهای جنوب فلسطین اشغالی مشرف بر نوار غزه که از موشک گروه‌های فلسطینی به وحشت افتاده‌اند، جلوگیری کند.»
معاریو نوشت: «تاکنون صدها نفر از اهالی شهرهای جنوب فلسطین اشغالی پس از جنگ اخیر غزه از این شهرها فرار کرده‌اند.»
رژیم صهیونیستی در تهاجم اخیر خود به غزه در تابستان گذشته حدود 2200 فلسطینی را شهید و خانه‌های زیادی را در این منطقه ویران کرد.
در پاسخ به بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی، گروه‌های فلسطینی نیز 67 نظامی این رژیم را به هلاکت رساندند. «تامین امنیت» بزرگترین چالش رژیم صهیونیستی است که باعث افزایش مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی شده است.
این در حالی است که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در اقدامی پیش‌دستانه در مقابل گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره جنایات جنگی این رژیم در جنگ غزه گزارشی در این باره تهیه کرده و حماس را به ارتکاب جنایات جنگی متهم کرد!
بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنگ علیه نوار غزه و کشتار فلسطینیان کاملا قانونی بوده و قوانین بین‌المللی نیز آن را تایید می‌کند!
رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد آسیبی که به غیرنظامیان وارد شده ناشی از حمله مشروع علیه اهداف نظامی بوده است. این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که فقط چند روز از طرح هرچند ناکام سازمان ملل برای گنجاندن نام اسرائیل در لیست «ننگ» (قاتل کودکان) می‌گذرد.
«عزت‌الرشق» یکی از اعضای ارشد جنبش حماس در واکنش به گزارش رژیم صهیونیستی اعلام کرد این گزارش «دروغ محض» است.
وی افزود: «این گزارش پوششی بر جنایات اسرائیل در جنگ غزه و تاثیر گذاشتن بر روایت بین‌المللی است که آن را محکوم می‌کند.»
رژیم صهیونیستی در گزارش خود حماس را متهم کرده که از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده کرده است!
الرشق تاکید کرد: «جنایات رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر غزه با صوت و تصویر مستند شده است و رسانه‌های بین‌المللی آن را منتشر کرده‌اند.»