kayhan.ir

کد خبر: ۴۴۸۸۸
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳

پیش‌بینی موضوع فیلم جدید ابراهیم حاتمی‌کیا(اخبار ادبی و هنری)

در شرایطی که نام فیلم جدید ابراهیم حاتمی‌کیا تعیین شده، موضوع اصلی آن هنوز مشخص نشده، اما پیش‌بینی می‌شود که این فیلم در راستای دغدغه‌های همیشگی این فیلمساز دفاع مقدس و در راستای مواضع اخیر او باشد.

به گزارش خبرنگار کیهان، ابراهیم حاتمی‌کیا پس از موفقیت اخیر خود با فیلم «چ» که با تحسین خانواده شهدا مواجه شد، نسبت به ساخت فیلم درباره چند موضوع خاص ابراز تمایل کرده بود. از جمله موضوعاتی که این کارگردان در تریبون‌های مختلف درباره آنها سخن گفته بود می‌توان به «عملیات بیت المقدس»، «عملیات مرصاد»، «مدافعان حرم» و ... اشاره کرد.
اما فیلم جدید او درباره هیچ یک از این موضوعات نیست. این فیلم که برای آن نام «بادیگارد» تعیین شده است، هنوز در مرحله پیش تولید است. خبرنگار کیهان در تماس با عوامل تولید فیلم بادیگارد و پرسش درباره مضمون اصلی این فیلم، پاسخ مشخصی را دریافت نکرد که گویا حاتمی کیا هنوز علاقه‌ای به اعلام موضوع اصلی فیلم خود را ندارد. همچنین زمان ساخت این فیلم نیز همچنان مبهم است.
با این حال می‌توان پیش بینی کرد که فیلم آینده حاتمی کیا مضمونی شبیه به علایق و آرمان‌های این کارگردان داشته باشد و در جهت دغدغه‌ها و مواضع اخیر وی در محافل و تریبون‌ها باشد.