kayhan.ir

کد خبر: ۴۴۲۷۹
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱

شاباک: اسرائیل بیش از هر زمانی به سقوط نزدیک شده است

رهبران سابق سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تاکید کردند، روی کارآمدن کابینه جدید نتانیاهو، اسرائیل را بیش از هر زمان دیگر به فروپاشی نزدیک کرده است.

به گزارش خبرگزاری قدس، رهبران سابق شاباک در یک برنامه تلویزیونی که از شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش شد اظهار داشتند، سقوط اسرائیل با روی کار آمدن راستگرایان افراطی در کابینه جدید بنیامین نتانیاهو بیش از هر زمان دیگری نزدیک شده است.
مقامات سابق شاباک افزودند نبود عقلانیت و عملگرایی دولت باعث تضعیف گزینه‌های موجود شده است.
به گفته این مقامات، عملکرد ضعیف دولت نتانیاهو موجب تقویت دشمنی فلسطینی‌ها با صهیونیست‌ها شده است و فروپاشی اسرائیل نزدیک است.
عملیات شهادت‌طلبانه
 جوان فلسطینی
شنبه شب یک فلسطینی باخودروی خود یک نظامی صهیونیست را در الخلیل زیر گرفت و وی را به شدت زخمی کرد.به گزارش قدسنا، پلیس رژیم صهیونیستی سعی کرد خودروی جوان فلسطینی را متوقف کند اما وی مسیرش را ادامه داد و این نظامی صهیونیست را زیر گرفت و از صحنه گریخت.نیروهای پلیس عملیات جست‌وجوی خود برای یافتن این راننده فلسطینی را آغاز کرده‌اند اما تاکنون موفق به دستگیری او نشده‌اند.
حمله شهرک‌نشینان صهیونیست
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست شنبه شب به فلسطینی‌ها در محله «تپه رمیده» در مرکز شهر الخلیل حمله کردند.این صهیونیست‌ها با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به سوی ساکنان این منطقه سنگ پرتاب کردند و خساراتی به اموال و منازل آنها وارد کردند.از سوی دیگر خبرگزاری فلسطینی الوفاء گزارش داد که ارتش اسرائیل روز شنبه برای دومین روز متوالی با محاصره منطقه نعلین در غرب رام‌الله از خروج شهروندان فلسطینی از این شهرک جلوگیری کرد.
سایر رویدادها
* مذاکره کننده ارشد فلسطینی گفت، برای محاکمه تل‌آویو در دادگاه لاهه باید گام‌های عملی برداشته شود.
* رزمایش اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به مزارع کشاورزی فلسطینیان در شمال شرقی کرانه باختری رود اردن آسیب جدی وارد کرد.
* نبیه بری رئیس مجلس لبنان برای آشتی میان جنبش‌های فتح و حماس طرح سه ماده‌ای ارائه داد.
* بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در نوار غزه سه کشاورز زخمی شدند.