kayhan.ir

کد خبر: ۴۴۲۴۰
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
روایتی از جنایات دشمن دیرینه انقلاب و عوامل آن در ایران:

«مداخلات2» به نمایشگاه رسید

جلد دوم کتاب «مداخلات» در قالب پنجاه و چهارمین مجلد از مجموعه کتاب‌های «نیمه‌پنهان» تألیف «کامران غضنفری» به مناسبت برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر شد.



«مداخلات2» به نمایشگاه رسید


کتاب «مداخلات» که به همت دفتر پژوهش‌های کیهان عرضه می‌شود مجموعاً شامل پنج جلد است که در هر یک از آنها نویسنده با بهره‌گیری از اسناد آشکار، روایتی دقیق و مستند از 60 سال جنایات آمریکا در ایران طی مقطع زمانی 1332 تا 1392 ارائه کرده است.اسفند ۱۳۹۳ جلد اول «مداخلات»، پنجاه و سومین جلد از مجموعه «نیمه پنهان»شامل وقایع کودتای 28 مرداد 1332 تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران وارد بازار نشر شده بود که اکنون جلد دوم این کتاب نیز به مخاطبان عرضه خواهد شد. در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم:

یکی از خلبانان که از وی برای شرکت در کودتای نقاب (نوژه) دعوت به همکاری کرده بودند، اظهار داشت: «به من گفتند مأموریت تو بمباران بیت امام [در جماران] و تلویزیون [جام‌جم] است و ما می‌توانیم تا پنج میلیون نفر را بکشیم. اگر هم [در حین عملیات] لازم شد، در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس و یا روی ناو آمریکا در خلیج فارس فرود بیاییم. من گفتم شما با مردم مخالفید یا با حکومت که این همه کشت و کشتار می‌خواهید بکنید؟! گفتند ما با حکومت مخالفیم ولی هرکس هم که بخواهد مانع کار ما بشود، چاره‌ای نداریم جز اینکه همه آنها را بکشیم.» ...

«کامران غضنفری» که پیش‌تر با کتاب «راز قطعنامه» به دوستداران کتاب و مطالعات تاریخی معرفی شد و کتابش چاپ شانزدهم را نیز پشت سر گذاشت؛ اکنون در جدیدترین اثر خود و در ادامه جلد اول کتاب «مداخلات»، جلد دوم را در شش بخش با عناوین زیر به خوانندگان ارائه نموده است:

نقش آمریکا در کشتار 13 آبان 1357| مأموریت هایزر| اعتراف به حکومت استبدادی شاه| آمریکا مسئول جنایات | رژیم شاه| تلاش برای بازگرداندن شاه به قدرت| حمله نظامی به طبس

این کتاب که به روح بلند حضرت امام خمینی(ره) تقدیم شده، همچون دیگر آثار دفتر پژوهش‌های کیهان شامل فصل مجزایی در انتهای کتاب برای اسناد و تصاویر مربوطه است. جلد دوم «مداخلات» در 233 صفحه و به قیمت 14000 تومان به علاقه‌مندان ارائه می‌شود. مخاطبان جهت خرید این کتاب می‌توانند با شماره 33110201 و نمابر 33917075 تماس گرفته و یا به کتابفروشی کیهان واقع در خیابان انقلاب اسلامی، مقابل در اصلی دانشگاه تهران مراجعه نمایند. هموطنان شهرستانی نیز می‌توانند برای تهیه کتاب به نمایندگی‌های کیهان در شهرستان مراجعه کنند.