kayhan.ir

کد خبر: ۴۳۸۷۸
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶

مراسم بزرگداشت میلاد حضرت امیرالمومنین(ع) و گرامیداشت روزکارگر در مؤسسه کیهان

عصر دیروز مراسمی در بزرگداشت میلاد حضرت امیرالمومنین علیه‌السلام و روز کارگر با حضور کارکنان موسسه کیهان در نمازخانه موسسه برپا شد.


در ابتدای این مراسم قاری بین‌المللی قرآن‌کریم استاد منصور قصری‌زاده آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کرد و در ادامه مداح گرانقدر اهل‌بیت(ع) حاج‌احمد شربیانی با اشعار زیبا و بیان شیوا به ذکر فضائل مولای متقیان(ع) و گرامیداشت روز کارگر پرداخت. بخش دیگری از مراسم دیروز به اجرای برنامه گروه سرود و تواشیح «نورالساجدین» اختصاص داشت که چند سرود زیبا و فاخر، در مدح امیرمومنان علیه‌السلام و بزرگداشت روز کارگر اجرا کردند.
در ادامه مراسم دیروز حسین شریعتمداری، نماینده ولی‌فقیه و سرپرست موسسه کیهان ضمن تبریک میلاد امیرالمومنین علیه‌السلام و گرامیداشت روز کارگر، طی سخنان کوتاهی به شرایط حساس این روزها اشاره کرد و با ارائه شواهدی از جایگاه برجسته جمهوری اسلامی ایران و حرکت مقتدرانه و پرشتاب آن گفت؛ چالش هسته‌ای همانگونه که بارها تصریح کرده و برای آن اسناد و شواهدی ارائه کرده‌ایم، فقط یک بهانه برای تحریم‌هاست و حریف از تحریم‌ها به عنوان یک حربه برای مقابله با گسترش نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه استفاده می‌کند. آنها وقتی پشت میز مذاکره می‌نشینند، نگاهشان به میز مذاکره است ولی حواسشان در فلسطین، لبنان، عراق، افغانستان، یمن پرسه می‌زند و با نگرانی و اضطراب پرچمداری ایران اسلامی در منطقه را دنبال می‌کنند. وی افزود؛ شرایط کنونی شرایط خطیری است ولی نه فقط خطرناک نیست، بلکه از آینده‌ای روشن‌تر نوید می‌دهد که البته کار و تلاش هرچه بیشتر را نیز می‌طلبد.
پایان‌بخش مراسم دیروز معرفی 20 تن از کارگران نمونه موسسه کیهان بود که با اهدای جوایزی از آنان تقدیر شد و به تعدادی از حاضران نیز به قید قرعه جوایزی اهدا شد.