kayhan.ir

کد خبر: ۴۲۰۶۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد

اختصاص 40 هزار میلیارد ریال برای اشتغال و ازدواج جوانان

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: 40 هزار میلیارد ریال در بودجه سال 94 برای توسعه فعالیت‌های اشتغالزایی جوانان در کشور پیش‌بینی و هزینه خواهد شد.


عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دولت در لایحه بودجه سال جاری 10 هزار میلیارد ریال برای توسعه اشتغال در کشور در نظر گرفته بود که اعضای کمیسیون اجتماعی با افزایش 30 هزار میلیارد ریالی آن را به 40 هزار میلیارد ریال ارتقا دادند.
وی افزود: بخشی از این اعتبار برای تامین مسکن زوج‌های جوان و ازدواج آنها اختصاص داده می‌شود.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با اختصاص اعتبارات بتوان بخشی از معضل اشتغال که در تمام استان‌های کشور مشاهده می‌شود و از مهمترین دغدغه‌های مسئولان نیز هست را کاهش
داد.
عزیزی در خصوص پرداخت معوقات جامعه ایثارگران کشور تاکید کرد: تمام معوقات آزادگان تا پایان سال 90 پرداخت شده و در این برهه زمانی هیچگونه بدهی معوقی وجود ندارد و معوقات جانبازان و خانواده‌های شهدا نیز پرداخت می‌شود.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اعتبارات اختصاص یافته در بودجه سال 94 به جامعه ایثارگران امسال 19 درصد افزایش یافته در حالی که میزان افزایش اعتبارات سایر دستگاه‌ها در محدوده 11 و 12درصد است.