kayhan.ir

کد خبر: ۴۱۰۷۰
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶
اثر دیگری از نویسنده راز قطعنامه منتشر شد

«مداخلات»‌ در بازار نشر(اخبار ادبی و هنری)

سرانجام اثر دیگری از نویسنده کتاب «راز قطعنامه» تحت عنوان «مداخلات» منتشر شد. این کتاب که روایتی مستند از 60 سال جنایت آمریکا در ایران است به قلم کامران غضنفری و برای چاپ نخست با تیراژ 1100 نسخه در آستانه نمایشگاه کتاب تهران وارد بازار نشر شد.
«مداخلات»‌ در بازار نشر(اخبار ادبی و هنری)

جلد اول کتاب مداخلات که به بررسی 25 سال جنایات آمریکا در ایران از 1332 تا 1357 می‌پردازد در 250 صفحه به چاپ رسیده و شامل مقاطع حساس تاریخ ایران نظیر کودتای 28 مرداد، شکل‌گیری ساواک، قیام 15 خرداد، کاپیتولاسیون و ... است.
دفتر پژوهش‌های کیهان قصد دارد در آینده‌ای نزدیک با انتشار سه جلد دیگر از این کتاب، مداخلات سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی آمریکا در ایران را تا سال 1393 بررسی کند.
کتاب «مداخلات» پنجاه و سومین جلد از مجموعه نیمه‌پنهان دفتر پژوهش‌های کیهان است. گفتنی است پیش از این نیز در چهل و هشتمین شماره از مجموعه نیمه‌پنهان اثر جنجال‌برانگیز «راز قطعنامه» از همین نویسنده به چاپ رسیده بود که با استقبال فوق‌العاده مخاطبان همراه شد.
علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند به کتابفروشی کیهان مقابل دانشگاه تهران مراجعه کنند و یا از طریق تلفن‌های 33110201 و یا نمابر 33917075 تماس برقرار نمایند.