kayhan.ir

کد خبر: ۴۰۷۳۲
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶
وزیر اطلاعات:

سربازان گمنام امام زمان(عج) امان دشمن را در سال ۹۳ بریدند

حجت‌الاسلام علوی گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با مجاهدت‌های خاموش و با مایه گذاشتن از جان‌شان، امان دشمن را در سال ۹۳ بریدند.

حجت‌الاسلام علوی گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با مجاهدت‌های خاموش و با مایه گذاشتن از جان‌شان، امان دشمن را در سال ۹۳ بریدند.
به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات  در حاشیه آخرین جلسه هیئت دولت در سال 93 در پاسخ به سوالی در خصوص عملکرد وزارت اطلاعات در سال جاری افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) با مجاهدت‌های خاموش و با مایه گذاشتن از جان‌شان، امان دشمن را در سال 93 بریدند و با به کارگرفتن تمام هوش و توان خود، امنیت و افتخار را برای مردم به ارمغان آوردند.
وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در همه صحنه‌ها بیدارند و اجازه هیچ توطئه‌ای را علیه ملت و کشور عزیز ایران به بدخواهان انقلاب نخواهند داد.
وزیر اطلاعات مهمترین اولویت این وزارتخانه در سال 94 را پایدار کردن امنیت خواند و تصریح کرد: پایدار کردن امنیت و ایجاد امنیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی که فعالان اقتصادی آن بتوانند، با یک روح آرام و در یک فضای با امنیت، کار خود را ادامه دهند از برنامه‌های مهم ما خواهد بود که این برنامه‌ها به منظور شکوفایی و بالندگی ملت ایران ادامه خواهد داشت.
حجت‌الاسلام علوی خاطرنشان کرد: با مجموعه اقدامات وزارت اطلاعات ان‌شاءالله کشورمان در تمامی عرصه‌ها به شکوفایی لازم خواهد رسید.