kayhan.ir

کد خبر: ۴۰۰۴۲
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷

نتانیاهو: هیچ کس مرا دوست ندارد!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین اظهارات خود گفته دنیا در تلاش برای سرنگونی وی است و ممکن است تا همین هفته دیگر در این مقام باقی نماند.

«بنیامین نتانیاهو»، یک هفته مانده به انتخابات پارلمانی در سرزمین‌های اشغالی با اعلام اینکه «تمام دنیا در تلاشند وی را سرنگون کنند، اذعان کرد ممکن است در انتخابات شکست بخورد و دیگر نخست‌وزیر نباشد!
وی که ریاست حزب لیکود را نیز برعهده دارد تصریح کرد، باید تلاش کنیم که حزب لیکود سقوط نکند و دولت بعدی را نیز این حزب تشکیل دهد.
پیامدهای نابسامان جنگ غزه برای صهیونیست‌ها، اوضاع بد اقتصادی و امنیتی، تبعیض، بی‌عدالتی و تمرکز بیش از حد نتانیاهو بر پرونده هسته‌ای ایران موجب نارضایتی گسترده از وی شده است.چند روز پیش نیز تظاهرات ۵۰ هزار نفری و بی‌سابقه‌ای در تل‌آویو علیه نتانیاهو برگزار شد که سیاست‌های او را عامل بدبختی و سیاه‌روزی صهیونیست‌ها اعلام کردند.
اسرائیلی‌ها معتقدند جنگ‌های پی در پی رژیم صهیونیستی علیه فلسطین یا حزب‌الله نه تنها موجب تأمین امنیت نشده بلکه امنیت ساکنان اراضی اشغالی به شدت به خطر افتاده و همین مسئله موجب مهاجرت‌های بی‌رویه به خارج از سرزمین اشغالی شده است.
لیبرمن
«آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز در ادامه تهدیدهای خود، خطاب به فلسطینیان گفت اگر وزیر دفاع اسرائیل شود پاسخ فلسطینیان به دلیل شکایت از اسرائیل در دادگاه لاهه را خواهد داد!  لیبرمن پیش از این نیز در اظهاراتی تند گفته بود باید گردن فلسطینی‌های مخالف اسرائیل را با تبر زد! وی در تلاش است تا پس از برگزاری انتخابات پارلمانی در کابینه بعدی منصب وزیر جنگ این رژیم را عهده‌دار شود.
سایر رویدادها
* اتحادیه اروپا اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینیان را محکوم کرد.
* عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین جنبش حماس را جزء لاینفک بافت سیاسی فلسطین دانست.
* یک فلسطینی ساکن کرانه باختری به دلیل جراحت‌های ناشی از گلوله نظامیان صهیونیستی به شهادت رسید.