kayhan.ir

کد خبر: ۳۹۸۵۶
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* با این روند تخریب جنگل‌ها و مراتع و منابع طبیعی و تبدیل آن به ویلا و برج‌های آسمان‌خراش، چه تضمینی وجود دارد که اراضی درخت‌کاری‌های هر ساله اسفند ماه چند سال بعد به دست زمین‌خواران به ویلا و برج تبدیل نشود؟
0912---5608
* نخست‌وزیر منحوس کودک‌کش صهیونیستی در سخنان اخیرش در آیپک گفته بود ایران خطری است برای امنیت جهانی! در پاسخ این ملعون باید گفت صد البته که ایران اسلامی کابوسی خواهد بود برای استکبار جهانی و ایادی و تفاله‌ها و متحدانش در جهان. و ان‌شاءالله آرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی‌(ره) که فرمودند: اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، تحقق خواهد یافت.
محمدرضا فخرالساعه- جانباز
* نگذارید دولت زیر بار قرارداد ننگین تعلیق هسته‌ای ۱۰ ساله برود. این طرح خیانت به ملت وکشور است.
۰۹۳۰---۱۱۶۰
* اخبار بامداد شبکه خبر وقتی در تاریخ۹۳/۱۲/۱۷ سؤال  گزارشگر صدا و سیما در پاریس از وزیر خارجه متکبر و مغرور فرانسه را نشان داد که وزیر با بی‌ادبی هیچ توجهی به سؤال خبرنگار نکرد و محل را ترک کرد بسیار عصبانی شدم که چرا برخی مسئولین در مواجهه با خبرنگاران غربی گاهی چنان گرم می‌گیرند که تقویم خانوادگی خود را هم مطرح می‌کنند!
رحیم‌زاده
* از وزیر محترم امور خارجه سؤال می‌کنم از این قریب به دو سال مذاکره با شیطان بزرگ و قدم زدن‌های پی‌در پی با آنها غیر از وعده‌های پوچ چه چیزی عاید ما ملت بی‌سواد و بی‌شناسنامه شده است؟
 ۰۹۱۲----۹۵۵۱
* آقای روحانی ریاست محترم جمهوری مرتب شعار می‌دادند وضعیت هسته‌ای کشور به گذشته برنمی‌گردد پس صحبت آقایان در پذیرش تعلیق هسته‌ای که پیشنهاد آمریکایی‌ها می‌باشد چیست و چه معنایی دارد؟
۰۹۱۲---۷۹۷۷
* با وجود تکرار مکرر غربی‌ها بر عدم لغو تحریم‌ها، نمی‌دانم چرا آقایان همچنان این سخنان آنها را بی‌اهمیت قلمداد می‌کنند؟ مگر شما با این افراد به گفت‌وگو و قدم‌زنی مشغول نیستید؟ و مگر قرار نیست با اینها قرارداد منعقد کنید؟ مگر می‌شود در موقع انعقاد قرارداد برخلاف گفته‌های خود عمل کنند؟ به مردم خود چه خواهند گفت؟
۰۹۱۲---۴۸۶۲
* همان‌طور که بیگانگان با کاهش قیمت نفت قصد شکستن کمر اقتصادی ایران را دارند، دست‌هایی هم در کار است تا با عرضه قیمت پایین کالاهای وارداتی، فاتحه تولیدات حتی با کیفیت داخلی را بخوانند.
۰۹۱۲---۳۱۰۴
* در بحث گفت‌وگو با ۵+۱ طرف‌های ایرانی اعلام می کنند  پیشرفت‌های خوبی در مذاکرات داشتیم و طرف‌های غربی هم اعلام می‌کنند ایران باید امتیازات بیشتری بدهد. با این روندی که شاهد آنیم گویا قرار است نه چرخ زندگی مردم بچرخد و نه سانتریفیوژها! و این مایه تاسف است برای دولتی که به جای اهتمام به اقتصاد داخلی تمام هم و غم خود را معطوف به رابطه و جلب رضایت دشمنان کرد.
روشنایی
* وزیر خارجه خبیث حجاز در دیدار با وزیر خارجه شیطان بزرگ اعلام می‌کند ایران حامی تروریسم است! چرا وزارت امور خارجه در قبال گزافه‌گویی‌های آل‌سعود این وکیل تام‌الاختیار آمریکا در امر راه‌اندازی و حمایت از تروریست‌های جنایتکار واکنشی نشان نمی‌دهد!؟
علی مرادی
* آمریکایی‌ها دائما دوستان و نوکران منطقه‌ای خود مثل رژیم صهیونیستی، آل‌سعود و... را در جریان مذاکرات با ایران قرار می‌دهند. اما وقتی خبرنگارمان از آقای صالحی راجع به برخی از بخش‌های مذاکره‌ سوال می‌کند ایشان از بیان آن معذور است چرا ملت ایران از زمان مذاکره تلفنی در نیویورک تاکنون برای شنیدن اخبار و اطلاعات نامحرم‌اند ولی امثال دولت کودک‌کش و سگ‌هار منطقه محرم آن اسرارند!  به راستی اگر قائلید مسائل مطرح نشود چرا حداقل به آمریکایی‌ها خرده نمی‌گیرید؟
اکبر طالعی
* آقای هاشمی قبل از اینکه خود را نامزد ریاست مجلس خبرگان کند تکلیف کسانی را که در ایام فتنه با شعار طرفداری از ایشان در خیابان‌های تهران اقدام به روزه‌خواری علنی و نمازجماعت مختلط دختر و پسر در نمازجمعه به امامت ایشان کردند روشن نماید.
تهرانی
* زمانی در دوره استبداد قاجار لیاخوف روسی مجلس شورای ملی را به توپ بست در این زمان هم قزاق‌های رسانه‌ای، به عنوان حمایت از دولت و مذاکرات هسته‌ای، مجلس شورای اسلامی را که به فرموده امام‌راحل(ره) عصاره فضایل ملت و در راس امور است به توپ انواع توهین و تهمت  و تحقیر بسته‌اند.
۰۹۱۲---۸۳۶۱
* اگر آقای هاشمی قبل از نوشتن و ارسال پیام به مناسبت مرگ پادشاه عربستان برای مدتی کوتاه فکر می‌کرد، با اعلام همدردی با آل سعود عملا روی جنایت‌های این خاندان وهابی مثل پایین آوردن قیمت نفت و یا کمک و حمایت از تروریست‌های داعش مهر تایید نمی‌زد. معنی بصیرت این است.
۰۹۱۶---۰۴۰۰
* آقای هاشمی با نیش و کنایه زدن به منتقدین دلسوز هسته‌ای مرتب حمایت رهبر معظم انقلاب از تیم هسته‌ای را به رخ می‌کشد ولی کیست که نداند حمایت‌ رهبری مشروط به توافق خوب در هسته‌ای است نه هر توافقی و به هر قیمتی؟ ایشان بارها اعلام کرده‌اند که خوش‌بین نیستند.
۰۹۱۲---۳۴۶۴
* داس دولت به اسکناس ۵ هزار تومانی هم رسید. ابتدا تعدادی از دانشمندان هسته‌ای حذف شدند و به دنبال آن بخشی از فعالیت‌های هسته‌ای. اکنون نیز نماد انرژی هسته‌ای حذف می‌شود. حذف بعدی چیست خدا می‌داند! آیا با این روند در داخل کشور می‌توان به حفظ منافع و عزت ملی در مذاکرات امید بست؟
۰۹۱۲---۷۹۷۷ و ۰۹۱۹---۳۴۱۶
* عکسی که روی پول اسکناس هر کشور چاپ می‌شود باید مطابق با واقع باشد. وقتی دولت تمام فعالیت هسته‌ای را در کشور متوقف کرده وجود عکس نماد هسته‌ای روی اسکناس‌های ۵ هزار تومانی خلاف واقعیت موجود است. دولت هم چون «دولت راستگویان» است، غیر از این نمی‌توانسته کاری بکند!
۰۹۳۸---۰۹۸۳