kayhan.ir

کد خبر: ۳۸۴۸۴
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸
دانشجویان با ماسک و پلاکارد به حضور ابتکار اعتراض کردند

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست برای افتتاح یک تشکل سیاسی دانشجویی به دانشگاه شریف رفت!

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای افتتاح دفتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به این دانشگاه رفت.


دفتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف عصر روز گذشته  در این دانشگاه افتتاح شد.اعضای این تشکل از معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و علی شکوری‌راد فعال فتنه ۸۸ برای شرکت در مراسم افتتاحیه دعوت به عمل آوردند.جمعی از دانشجویان در اعتراض به حضور ابتکار در این دانشگاه و در حمایت از مردم استان خوزستان ماسک به صورت خود زدند.
همچنین در این مراسم دانشجویان پلاکاردهایی با مضمون «اهواز هوا ندارد»، «هوای پاکم آرزوست» و «اهواز نفس نمی‌کشد» در دست داشتند.
ابتکار در جمع دانشجویان در سخنانی که از پذیرش ضعف دولت در عمل به وعده‌ها حکایت می‌کرد، گفت: دولت یازدهم ممکن است در وفای به عهد خود تأخیر کند، اما طبق گفته رئیس‌جمهور به همه وعده‌های خود عمل می‌کنیم.
معاون رئیس‌جمهور بدون اشاره به شرایط اسفناک آلودگی هوا وهجوم ریزگردها به استان خوزستان واستان‌های مجاور و مسئولیت قانونی وی در این زمینه  اضافه کرد: مهمترین آزمون امروز ما چه اصولگرا باشیم چه اصلاح‌طلب، اخلاق و کارآمدی است. اینکه من به عنوان مسئول محیط زیست بتوانم جوابگوی مسئولیت خودم باشم.
شایان ذکر است استان خوزستان طی هفته‌های گذشته بصورت جدی و بی‌سابقه‌ای با  مشکل ریزگردها دست وپنجه نرم می‌کرد.  عدم حضور ابتکار در آن شرایط سخت در استان، انتقادات فراوانی را  نسبت به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برانگیخت با  این وجود وی ترجیح داد به جای عمل به وظایف سازمانی و چاره جویی برای بحران‌های مختلف زیست محیطی، برای افتتاح یک تشکل سیاسی دانشجویی به دانشگاه شریف برود و در یک شوی سیاسی انتخاباتی شرکت کند!