kayhan.ir

کد خبر: ۳۷۸۳۷
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷

دستگیری دو عامل فروش‌مواد مخدر در محدوده برج میلاد

دو عامل اصلی فروش مواد مخدر که در محدوده برج میلاد فعالیت می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، بیستم بهمن ماه امسال براساس دریافت خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر تجمع فروشندگان مواد مخدر در بزرگراه شیخ فضل‌الله‌نوری، زیرپل حکیم، روبروی برج میلاد که باعث نارضایتی ساکنان و شهروندان شده بود، اکیپی از عوامل کلانتری نصر به محل مورد نظر اعزام شدند. مأموران که با لباس مبدل به میان موادفروشان رفته بودند، طی یک خرید صوری مواد مخدر، توانستند عاملان اصلی توزیع مواد مخدر تریاک و هروئین را شناسایی کنند و در ادامه سرقرار، دو متهم به نام‌های «شهروز» و «نادر» متوجه شدند خریداران مواد، مأموران انتظامی هستند.
دو فروشنده که قصد داشتند با خودروی پژو از محل فرار کنند با عکس‌العمل پلیس مواجه شده و ناکام ماندند و یکی از متهمان به نام «شهروز» در خودرویش دستگیر و متهم دیگر اقدام به فرار کرد که مأموران با شلیک 3 تیر هوایی به متهم (نادر)، به وی اخطار دادند که توجهی نکرد.
سرانجام، مأموران کلانتری برای متوقف کردن «نادر»، پای او را هدف گرفتند و سپس با شلیک گلوله و مجروح شدن متهم فراری عملیات به پایان رسید.
سرهنگ رضا صادقی‌پور رئیس کلانتری 137 نصر درباره این خبر گفت: متهم مجروح توسط اورژانس به بیمارستان و متهم دیگر جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرایمش در اختیار کارآگاهان پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.