kayhan.ir

کد خبر: ۳۷۶۱۷
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶

زمان و مکان نمایشگاه‌های بهاره تهران اعلام شد

رئیس اتاق اصناف ایران از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره از ششم تا پانزدهم اسفندماه خبر داد.

علی فاضلی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه نمایشگاه‌های بهاره تهران در حکیمیه، بوستان ولایت، خاوران و پارک ارم برگزار می‌شود، گفت: در این نمایشگاه‌ها برای تمامی محصولات از 5 تا 15 درصد تخفیف درنظر گرفته شده و اجناس با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان عرضه می‌شود.
وی افزود: بازرسان اتاق اصناف، سازمان تعزیرات و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان در مدت 10 روز برگزاری این نمایشگاه‌ها هرگونه تخلفی را رصد می‌کنند.
فاضلی همچنین اظهار کرد: قیمت‌گذاری در این نمایشگاه‌ها توسط کارشناسان اتحادیه‌های صنفی که در واقع به کارشناسان صنعت و معدن متصل هستند، انجام می‌شود و تمام دستگاه‌ها در زمان شروع نمایشگاه در محل حاضر خواهند بود.
وی با بیان اینکه داشتن جواز کسب برای اخذ غرفه الزامی است، تأکید کرد: هرگونه کوتاهی و سهل‌انگاری در زمان برگزاری نمایشگاه توسط غرفه‌داران به اعمال جریمه از سوی بازرسی اتاق اصناف منجر می‌شود.
رئیس اتاق اصناف ایران اظهار کرد: متقاضیان با مراجعه به اتحادیه‌های تابعه و در اختیار گرفتن فرم مخصوص، متقاضی غرفه خواهند شد و  اتحادیه‌ها براساس شرایط تعیین شده از میان متقاضیان، افراد واجد شرایط را برای در اختیار گرفتن غرفه معرفی می‌کنند. فاضلی در پایان اظهار امیدواری کرد که از سال آینده طرح فروش فوق‌العاده در تمامی واحدهای صنفی جانشین نمایشگاه‌های پاییزه، بهاره و طرح ضیافت در کشور شود.