kayhan.ir

کد خبر: ۳۷۵۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۲

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت می‌گویم. چرا دشمنان داخلی و خارجی در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی ذره‌ای تفکر نمی‌کنند که در طی این 36 سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی، نیروی ایمان این مردم در پرتو مکتب دین چطور توطئه‌های بزرگ و کوچک آنها را خنثی کرده است و به فضل الهی همانند حماسه حضور عظیم در راهپیمایی 22 بهمن امسال توطئه‌های بعدی را هم خنثی می‌کند.
سلیمان بلغار
*‌در آستانه سالگرد شهادت ابرمردی هستیم که در طلائیه چون طلا درخشید و یک دستش را تقدیم اسلام کرد و در عملیات کربلای 5 در تاریخ 8 اسفند 65 به آرزوی دیرینه‌اش رسید. سردار شهید حاج حسین خرازی را می‌گویم که ژنرال‌های بعثی از شنیدن نامش به خود
 می‌لرزیدند.
کاظمی دهلرانی
* کافی است رهبری در مواردی که تشخیص می‌دهند لب ترکنند، با کوچک‌ترین اشاره ایشان طوفان به پا خواهیم کرد. آن موقع معنی واقعی رفراندوم بر همگان تفسیر
خواهد شد.
5594---0912
* هراز چندگاه با هواپیما مسافرت می‌کنم. بیشتر روزنامه‌ها غیر از کیهان بین مسافرین توزیع می‌شود. متاسفانه دستی در کار است که جلوی توزیع این روزنامه ارزشی را در داخل هواپیما گرفته‌اند. پس چرا برای عوامفریبی شعار دهن پر‌کن دانستن حق مردم است را سر می‌دهند.
قاسمی
* متاسفانه رسانه ملی ما به جای آموزش و گرایش مردم به سمت ساده‌زیستی، ترویج مصرف‌گرایی و تجملات را می‌نماید. رسانه ملی ما شده تریبونی برای سبک زندگی غربی. نهادهای فرهنگی باید بیدار شوند.
9101---0912
* تبلیغات بی‌حد و اندازه چیپس و پفک با توصیه‌های پزشکان مغایرت دارد. از سویی به مردم می‌گویند این مواد و تنقلات سرطان‌زاست مصرف نکنید و از سوی دیگر می‌بینیم صدا و سیما به خاطر پولهای هنگفتی که از این تبلیغات می‌گیرد تا بتواند خودش را اداره کند، حاضر نیست پخش این تبلیغات را قطع کند.
یک شهروند
* درود خداوند بر امت اسلامی کشورمان به ویژه نسل سومی‌های ولایی. به خواست خدا به زودی دنیای زر و زور و تزویر، قدرت‌نمایی ایران عزیز درذیل سایه ولایت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را به چشم خود خواهد دید که با نیروی مقاومت بسیج از نسل سوم سربازان انقلاب رونمایی خواهد کرد. تمامی توطئه‌های استکبار درمنطقه را در نطفه خفه خواهد کرد، بساط تکفیری‌ها را برخواهد چید و توطئه‌های آنها را به خودشان باز می‌گرداند.
4642---0938
* در هیچ دولتی بعد از انقلاب نان را یک باره 40 تا 50 درصد گران نکرده‌اند. جالب اینکه این کار برای اولین بار توسط دولتی صورت گرفته که نام امید را به یدک می‌کشد.
1028---0916
* طبق قانون اساسی تحصیل باید تا پایان دوره متوسطه رایگان باشد. چرا مدارس به سمت خصوصی‌سازی پیش می‌رود و مدارس دولتی به مدارس خصوصی تبدیل
می‌شود.
یک شهروند
* اگر نوشابه‌های گازدار، روغن‌های نباتی جامد و اسانس‌ها و مواد شیمیایی موجود در مواد غذایی، قند و شکر و... برای ما مضر است، چرا وزارت بهداشت و متولیان امر با تهیه، تولید و توزیع این مواد مضر مقابله نمی‌کنند؟ و چرا فرهنگ استفاده از مواد طبیعی تبلیغ نمی‌شود.
یک هموطن
* از شورای محترم نگهبان انتظار می‌رود برای نامزدهایی که برای نمایندگی مجلس در ایام انتخابات با سفره‌های رنگین توزیع غذا برای رای بیشتر و بعضا خرید رای اقدام می‌نمایند، تدبیری بیندیشند.
6290---0915
* چندی قبل یکی از مسئولان گفت در پایان سال از ورود میوه‌های وارداتی جلوگیری می‌شود، به یک باره قیمت پرتقال از کیلویی 1/700 تومان به 3 هزار و 500 تومان افزایش یافت. سوال این است که چه ضرورتی دارد این اخبار زودتر از موعد اعلام شود و چرا مدیران اینطور نسنجیده حرف
 می‌زنند؟
یک شهروند
* فرزندم در مدرسه دولتی [...] واقع در منطقه 2 آموزش و پرورش درس می‌خواند. مدیر این مجموعه پس از 15 سال عوض شد و امسال مدیر جدید به انحاء مختلف از خانواده‌ها پول می‌گیرد. این کار هیچ توجیه منطقی ندارد. نظام آموزشی ما رایگان است و این دانش‌آموزان آیندگان این سرزمین هستند و نباید در فضایی تنش‌آلود درس
بخوانند.
9852---0912
* اگرچه فروش تراکم برای شهرداری منبع درآمد است ولی عواقب سوء این سیاست که ترافیک، آلودگی هوا و... می‌باشد، دامنگیر مردم خواهد شد. واقعا باید جلوی این ساخت و سازهای بی‌رویه گرفته شود.
5530--0936
* ما مردم از اینکه قیمت قوت غالب مردم که نان باشد پی‌درپی افزایش پیدا کرده و می‌کند ناراحت هستیم. چرا دولت این قاطعیت را در سخت‌گرفتن به زندگی افراد مرفه کشور ندارد و اخم آنها را تاب نمی‌آورد؟
9020---0912
* از دولت تدبیر انتظار دارم فکری به حال ما بازنشستگان پیش از موعد بکند. من که واقعا با این دریافتی و گرانی کمرم زیر بار مشکلات خم شده است.
8494---0937
* لطفا دولت برای کاهش اجاره‌خانه‌ها در پایتخت و کلان‌شهرها تدبیری بیاندیشد، بچه‌های ما و زوجهای جوان از پس پرداخت این اجاره‌خانه‌ها برنمی‌آیند!! نظارتها باید به بنگاه‌های املاک دقیق‌تر باشد.
یک شهروند