kayhan.ir

کد خبر: ۳۶۷۴۱
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷
از نوشته شهید «عزت‌الله عسگری»

در صحنه عمل وارد شدن و حضور داشتن در صحنه مهم است(حدیث دشت عشق)


ـ  حرکت بسیجی‌های علمی به وجود آمد تا تحت پرتو اسلام و در خط ولایت فقیه به دور از هر گونه گروه گرایی، وضعیت علمی و فرهنگی جامعه اسلامی، به حد استانداردهای لازم که یک جامعه مسلمان باید داشته باشد برسد. توقع آن را نیز داریم که مسئولین و دیگران در بر خورد با آنان بسیار جدی باشند. خوب است این نکته را در نظر بگیریم که انتقاد کردن و اشکال گرفتن کاری است آسان اما در صحنه عمل وارد شدن و حضور داشتن در صحنه مهم است، نه کارشکنی و چوب لای چرخ گذاشتن و یا انتقاد کردن از اعمال انجام شده دیگران. هیچ کس حق ندارد بنا به خواسته دلش به کار شکنی بپردازد.
ـ  به شورای مرکزی بسیج علمی ع-ب-ا نیز می‌توان توصیه‌ای کرد و آن هم پافشاری بر وحدت فرماندهی است و داشتن اندیشه مستقل و آزاد.
ـ  به کلیه برادران و خواهران توصیه تهذیب نفس و تزکیه نفس دارم و به نظر حقیر بهترین راه آن، شناخت و معرفت است. به نظر ما حرکت امام خمینی دقیقاً مقدمه‌سازی ظهور امام عصر است لذا باید تقویت شود. ظهور امام عصر یک مسئله کاملا منطقی است و باید با شدت با خرافات و تیپ افسانه‌ای که برای ایشان درست شده مبارزه کرد و با التماس و اشک و زاری تنها، هیچ کاری صورت نمی‌گیرد.