kayhan.ir

کد خبر: ۳۵۷۳۲
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳

اعتراض دانشجویان علامه به اظهارات سخنگوی دولت(اخبار دانشگاه)

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) در واکنشی به سخنان اخیر محمدباقر نوبخت، در خصوص رفتار وزیر امور خارجه در دیدار با جان کری، وزیر خارجه ایالات متحده، بیانیه‌ای اعتراضی صادر نمود:


در بخش‌هایی از این نامه انتقادی آمده است:
«جناب نوبخت! شنیدن اظهارات شما در خصوص بی‌عیب بودن حرکت ناشایست و شرم‌آور وزیر خارجه به شدت موجبات تحیر و تعجب دانشجویان مطالبه‌گر را فراهم آورد. جای بسی تعجب دارد که حضرتعالی به عنوان سخنگوی دولت اعتدال انتقادات به دولت را سخیف می‌خوانید و بر باد رفتن عزت ملت را قوت دیپلماسی می‌دانید.
این میزان از مسامحه‌کاری حضرتعالی به عنوان یک مقام عالی‌رتبه در جمهوری اسلامی واکنش شدید دانشجویان آگاه و انقلابی را به همراه داشته است. سؤال دانشجویان از شما این است که آیا سفر وزیر خارجه به کشوری که صریحا از توهین به خاتم‌النبیین حمایت می‌کند شایسته تشکر و تقدیر ویژه است؟!
امید است با درایت دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهد عذرخواهی و تغییر موضع حضرتعالی به عنوان سخنگوی دولت باشیم.»
انتصاب سرپرست جدید دانشگاه ایلام
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی محمدعلی اکبری را به سمت سرپرست جدید دانشگاه ایلام منصوب کرد.
در بخش‌هایی از حکم دکتر فرهادی خطاب به سرپرست جدید دانشگاه ایلام می‌خوانیم:
«امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه ایلام را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید.
وزیر علوم، همچنین در نامه‌ جداگانه‌ای از خدمات رضا صحرایی سرپرست سابق دانشگاه ایلام در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
گفتنی است محمدعلی اکبری استاد زبان انگلیسی دانشگاه ایلام است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست این دانشگاه در سال‌های 83 الی 85، معاونت آموزشی و مدیر گروه زبان انگلیسی دانشگاه ایلام اشاره کرد.