kayhan.ir

کد خبر: ۳۵۶۱۸
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰
نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

مهرام فینالیست شد، دانشگاه آزاد از پتروشیمی پیش افتاد

تیم بسکتبال مهرام با پیروزی مقابل فولاد هفت الماس قزوین به فینال لیگ برتر بسکتبال رسید.

در مرحله پلی آف نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال روز پنج شنبه گذشته تیم مهرام با پیروزی مقابل میهمان خود، فولاد هفت الماس قزوین به دیدار فینال رسید تا در آنجا منتظر برنده نهایی دیدارهای پلی آف پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد باشد.
مهرام که از مرحله گروهی، 2 پیروزی را برای خود اندوخته بود در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی هم با حساب 87 بر 59 به پیروزی رسید تا با مجموع 3 پیروزی به فینال لیگ برتر (لیگ ملی) رسیده باشد. در دومین بازی این مرحله نیز تیم  دانشگاه آزاد مقابل حریف خود پتروشیمی بندر امام با نتیجه 70 بر 66 پیروز شدتا یک قدم به فینال نزدیک شده باشد. 2 تیم در مرحله گروهی یک پیروزی به سود خود ثبت کرده بودند و حالا دانشگاه آزاد 2 بر یک از حریف خود پیش افتاد. دیدارهای این مرحله به صورت 3 از 5 برگزار می‌شود.برنامه دیدارهای بعدی 2 تیم پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد به شرح زیر است:
بازی چهارم: دوشنبه 6 /11/1393
* پتروشیمی بندرامام ............................................................................................................................................................. دانشگاه آزاد(ساعت 16)
بازی پنجم (در صورت نیاز): پنج‌شنبه 9/11/1393
* دانشگاه آزاد ............................................................................................................................................................. پتروشیمی بندرامام(ساعت 16)