kayhan.ir

کد خبر: ۳۵۶۰۵
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱

مجازات مرگ برای حمل تصویر شیخ علی سلمان! (گزارش خبری)

موج سرکوبگری و ارعاب رژیم آل‌ خلیفه به جایی رسیده که حتی برای در دست داشتن تصویر شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین نیز مجازات مرگ در نظر گرفته شده است.

پایگاه اینترنتی روزنامه «مراه البحرین» با انتشار تصاویری از شهادت یک جوان بحرینی که عکس شیخ علی سلمان را در دست داشت نوشت: «این جوان اعتراض خود را به دستگیری دبیرکل جمعیت الوفاق به صورت مسالمت‌آمیز اعلام کرد و تنها جرم او در دست داشتن تصویری از شیخ علی سلمان بود اما سؤال این است که چرا وی باید به این جرم کشته شود؟ چرا او که با دست خالی و بدون هیچ سلاحی در برابر خودروی زرهی ماموران آل خلیفه ایستاده بود باید به طور وحشیانه کشته شود؟
این جوان حتی شعاری علیه آل خلیفه سر نداده بود و تنها تصویری از شیخ علی سلمان در دست داشت تا اقدام رژیم حاکم به بازداشت وی را محکوم کند.از سوی دیگر جنایتکاری که این جوان بحرینی بی‌دفاع را با شلیک گلوله هدف قرار داد در خودروی زرهی قرار داشت و هیچ خطری نیز وی را تهدید نمی‌کرد.این نظامی تروریست حتی جرات بیرون آمدن از خودرو را نداشت و از دریچه این خودرو این جوان را هدف قرار داد.
آیا تروریسم چیزی غیر از این است؟ این جوان پس از اصابت گلوله فورا به زمین افتاد اما تا آخرین لحظه جان دادن هیچگاه عکس شیخ علی سلمان را رها نکرد. عکس شیخ علی سلمان با خون این جوان آغشته شد تا رژیم بحرین بداند که شیخ علی سلمان همچنان سربلند باقی خواهد ماند و مردم در پیگیری خواسته‌های خود جدی هستند.»