kayhan.ir

کد خبر: ۳۵۴۶۸
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳

اعلام آمادگی شیعیان پاکستان برای مقابله با هتاکان به پیامبر(ص)

در ادامه اعتراضات به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس حضرت محمد(ص)، شیعیان پاکستان با پوشیدن کفن آمادگی خود را برای مقابله با هتاکان به ساحت مقدس پیامبر اعلام کردند.


خبرگزاری اهل‌بیت(ع) گزارش داد شیعیان پاکستان با برگزاری تظاهرات گسترده در شهر «کراچی» خشم و انزجار خود را از دسیسه‌های دشمنان در ادامه بی‌حرمتی به مقدسات اسلامی اعلام کردند.
در این تظاهرات که از سوی شورای علمای شیعه پاکستان سازماندهی شده بود مردم پاکستان با شعارهای مرگ بر فرانسه، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل توهین به مقدسات مسلمانان و پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند.
در این تظاهرات شماری از مردم، طلاب و علمای شیعه پاکستان با پوشیدن کفن که برروی آنها عبارت «لبیک یا مهدی (عج)» نوشته شده بود آمادگی خود را جهت مقابله با هتاکان به ساحت پیامبر(ص) و مقابله به تروریست‌های تکفیری که شیعیان پاکستان را هدف قرار می‌دهند اعلام تاکید کردند.
علامه «جعفر سبحانی» از علمای پاکستان طی سخنانی در این راهپیمایی از مردم پاکستان خواست تمامی کالاها و تولیدات ساخت غرب را تحریم کنند. تظاهرات‌کنندگان همچنین ادامه حملات تروریستی علیه شخصیت‌های مذهبی و علمی پاکستان به ویژه شخصیت‌های اهل تشیع را که در طول ماههای گذشته افزایش یافته محکوم کرده و خواستار رسیدگی دولت این کشور به وضع موجود شدند.
در آخرین حمله تروریستی علیه شیعیان، جمعه گذشته سه تن از پیروان اهل‌بیت(ع) هنگام بازگشت از یکی از مراسم‌های مذهبی در شهر راولپندی هدف گلوله تکفیری‌ها قرار گرفته و به شهادت رسیدند.