kayhan.ir

کد خبر: ۳۵۴۳۳
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰

من عاشق محمدم(ص)(نگاه)



سمیرا خطیب‌زاده
من عاشق محمدم(صلی‌الله علیه و آله)، پیامبر خوبی‌ها، رحمت‌ للعالمین
من عاشق محمدم(صلی‌الله علیه و آله)، رسول مهربانی‌ها، همو که طاقت کوچکترین رنجشی را نه برای مسلمین، که برای مردم عالم نداشت.
من عاشق محمدم(صلی‌الله علیه و آله)، همو که خداوند بواسطه وجود مقدسش، درهای لطف و رحمت را بر ما گشود.
من عاشق محمدم(صلی‌الله علیه و آله)، همان پیامبری که وقتی چنگ ذلت و پنجه خفت و گمراهی، گریبان آدمیان را می‌فشرد، در میان حیرانی‌ها و سرگردانی‌ها آمد و منجی نجات انسان‌ها شد.(1)
من عاشق محمدم(صلی‌الله علیه و آله)، همو که نیک‌دلان و بیداردلان عالم به فروغ دین و ایمان جاودانش دل باخته‌اند.
من عاشق محمدم(صلی‌الله علیه و آله)، همو که خدای بزرگ، به وسیله وجود پررحمت او، حسد و کینه‌توزی و نفاق را از سرزمین دلها برکند و لهیب سوزان قساوت‌ها را خاموش گردانید.
من عاشق محمدم(صلی‌الله علیه و آله)، همو که با آمدنش رسالت پایان یافت تا ثابت شود که در عرصه آفرینش پیامبری کامل‌تر از او نیامده است.
اما صد افسوس که جاهلیت مدرن هم، قدر و منزلت وجود مهربانش را نشناخت و تازیانه خشونت و تروریسم را بر دین رحمتش نواخت.
صدافسوس که مدعیان دروغین آزادی از ترس گسترش دین آسمانیش، بر موج اسلام‌هراسی سوار شدند و صهیونیست‌ها هم از آب گل‌آلودی که به پا کردند ماهی مقصود خود را گرفتند.
بیهوده نبود که بزرگترین تروریست قرن نتانیاهو بلافاصله بعد از حادثه تروریستی فرانسه در تظاهرات شهر پاریس شرکت کرده و از 500 هزار یهودی مقیم این کشور می‌خواهد که به سبب افزایش خطرات تروریستی اسلام در فرانسه! به سرزمین فلسطین بازگردند.
اما دشمنان اسلام و پیامبر بدانند که عاشقان محمد(صلی‌الله علیه و آله) سکوت نخواهند کرد و تا پایین کشیدن پرده تزویر و دروغی که آنان به پیامبر خوبی‌ها بسته‌اند آرام نخواهند نشست.
عاشقان محمد(صلی‌الله علیه و آله)، از پیامبر خویش آموخته‌اند که هر چند راه حق سختی‌های بسیار دارد اما سرانجام این حق است که بر باطل پیروز خواهد شد و نورانیت و عظمت دین محمد(صلی‌الله علیه و آله)، روزی بر تمام جهانیان طنین‌انداز خواهد شد.
__________________
1- نهج‌البلاغه، خطبه 92.