kayhan.ir

کد خبر: ۳۴۸۸۳
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲
آیت‌الله جنتی در دیدار با خانواده شهید احمدی روشن:

اگر فرهنگ شهادت‌طلبی نبود اثری از خداپرستی و توحید باقی نمی‌ماند

آیت‌الله جنتی در دیدار با خانواده شهید احمدی روشن گفت: اگر فرهنگ شهادت‌طلبی و شهدا نبودند، اثری از خداپرستی و توحید روی زمین باقی نمی‌ماند.


آیت‌الله جنتی به مناسبت سالروز شهادت شهید مصطفی احمدی ‌روشن با خانواده این شهید دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی به مناسبت سالروز شهادت شهید مصطفی احمدی ‌روشن با خانواده این شهید دیدار کرد.
آیت‌الله جنتی طی دیداری که به مناسبت سالروز شهادت شهید مصطفی احمدی ‌روشن و با حضور پدر، مادر و همسر این شهید برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید احمدی‌ روشن و تجلیل از خانواده آن شهید، اظهار داشت: اگر فرهنگ شهادت‌طلبی و شهدا نبودند، اثری از خداپرستی و توحید روی زمین باقی نمی‌ماند.
وی ادامه داد: با تضرع از خداوند می‌خواهیم شهید شویم و اگر به هر دلیلی این سعادت نصیب ما نشد، می‌خواهیم ما را با شهدا محشور کند، زیرا ما شهدا را دوست داریم و براساس آموزه‌های اسلامی خداوند انسان را با دوستدارانش محشور می‌کند. در ادامه این دیدار هر یک از اعضای خانواده شهید احمدی ‌روشن، با ذکر خاطراتی از آن شهید، خصوصیات اخلاقی وی و نقش او در بومی‌سازی فعالیت‌های هسته‌ای را یادآور شدند.
در پایان این دیدار پس از اهدای یک جلد کلام‌الله مجید به خانواده این شهید گرانقدر، نماز مغرب و عشاء به امامت آیت‌الله جنتی برگزار شد.