kayhan.ir

کد خبر: ۳۴۸۷۸
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱

مسئولان تکذیب کردند شایعه ضدانقلاب درباره راهپیمایی بعد از نماز جمعه

در حالی که رسانه‌های ضدانقلاب اعلام کرده‌اند که فردا پس از نماز جمعه قرار است علیه علی مطهری راهپیمایی برگزار شود، خبرهای موثق حاکی است چنین خبری صحت نداشته و صرفاً فضاسازی ضدانقلاب است.

طی روزهای اخیر خبری در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های ضدانقلاب مبنی بر راهپیمایی علیه علی مطهری منتشر شد. پیگیری‌ها حاکی است نخستین بار این خبر به‌صورت رسمی از سوی خبرگزاری ایلنا (روزسه‌شنبه) منتشر شده است.
رسانه‌های ضدانقلاب به نقل از ایلنا مدعی شد؛ «برخی گروه‌های سیاسی درصدد طراحی راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه این هفته در مخالفت با مطهری هستند.» به گفته این خبرگزاری، «عده‌ای درصدد هستند» تا خواستار اخراج آقای مطهری از مجلس شوند.
مسئولان نماز جمعه در گفت و گو با کیهان ضمن تکذیب این خبر گفتند؛ این گونه اخبار با اهداف خاصی منتشر می‌شود و علی مطهری در این حد و اندازه‌ها نیست که علیه وی راهپیمایی برگزار شود. برخی با انتشار این شایعات درصدد بزرگنمایی افراد است.
گفتنی است پس از نطق روز یکشنبه علی مطهری، برخی فتنه‌گران در اقدامی هماهنگ مدعی شده بودند قرار است نیروهای حزب اللهی مقابل منزل وی تجمع کنند!
نکته قابل توجه استقبال این نماینده مجلس از این گونه شایعات و خبرسازی‌های ضدانقلاب است. وی روز گذشته در مصاحبه‌ای درباره راهپیمایی ادعایی گفت؛ من هم در این راهپیمایی شرکت خواهم کرد!