kayhan.ir

کد خبر: ۳۴۸۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد

وحشت استکبار از موج اسلام‌خواهی در اروپا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ترورها و جنایت اخیر در فرانسه را طرح دست‌ساز مسئولان فرانسوی دانست و تاکید کرد: آنها برای پاک کردن رنگ جنایات چند سال اخیر خود در سوریه و عراق دست به طراحی این جنایت زده‌اند.

سرتیپ محمدرضا نقدی در نشست هم‌اندیشی با نخبگان بسیج مداحان در محل هتل محمد رسول‌الله(ص) مشهد تاکید کرد: امروز میدان جنگ ما با دشمن، جنگ فرهنگی است، چرا که سلاح‌های نظامی دشمن علیه ما کند شده است.
وی افزود: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس شاهد جهاد بی‌نظیر رزمندگان اسلام و قهرمانی و هنرمندی‌های سربازان ولایت در برابر استکبار بودیم امروز نیز در عرصه میدان فرهنگی نیازمند حضور جدی بسیج مداحان در مقابله با استکبار با تمام امکانات و دستگاه‌های فرهنگی‌شان هستیم.
نقدی تاکید کرد: آنها دیگر نمی‌توانند در حوزه نظامی در مقابل ما قرار گیرند و لذا تلاششان جنگ در حوزه فرهنگ است.
اکثریت مردم اروپا مسلمان می‌شوند
وی با بیان اینکه براساس و محاسبات علمی، روند گرویدن مردم در اروپا به اسلام به‌گونه‌ای بوده که تا آخر این قرن، اکثریت مردم اروپا مسلمان می‌شوند، تصریح کرد: این سؤال مطرح بوده که چرا باید موج‌ اسلام‌خواهی در اروپا و غرب فراگیر شود و این نشان‌دهنده چه واقعیتی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: آنچه قابل تأمل بوده این است که استکبار و به ویژه فرانسه از موج اسلام‌خواهی در اروپا وحشت‌زده شده و دستپاچه است و تمامی این داستان‌ها و برنامه‌های آنها علیه اسلام، عکس‌العمل‌های آنان در برابر همین موج اسلام‌خواهی در اروپا است.
نقدی ادامه داد: حوادثی را که در فلسطین شاهد هستیم نمونه‌ای از این عکس‌العمل‌هاست، عراق نمونه‌ای دیگر از وحشت غرب و استکبار از فراگیر شدن اسلام است و امروز حوادث فرانسه نیز از همین وحشت دارد.
وی با اشاره به تحولات اخیر فرانسه گفت: امروز آنها داستانی را به شکل ساختگی ایجاد کرده و اینکه چند نفر را می‌کشند و بعد علیه اسلام به مساجد حمله می‌کنند، راهپیمایی و تظاهرات می‌کنند و به مقدسات توهین می‌کنند که اوج این توهین را امروز می‌بینیم، مجدداً در نشریه‌ای به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام اهانت کرده‌اند، اما سؤال اینجاست که انگیزه آنان چیست؟
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: اینها همه داستان و برنامه‌هایی است که خودشان طراحی کردند تا رنگ جنایت خود را پاک کنند، چرا که امروز افکار عمومی کشورهای غربی در برابر چنین اقداماتی، متحیر و مردم آنها از سران خود سؤال می‌کنند و همچنین مسئله دیگر این است که امروز به دلیل همین اقدامات استکبار، مردم غرب به سمت اسلام گرویده‌اند.
وی تصریح کرد: امروز با چنین تحولاتی به یاد همان وعده‌ای می‌افتیم که امام خمینی به ما دادند و فرمودند «اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کند» و امروز و این قرن، همان قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین است و جهان به سمت اسلامی شدن پیش می‌رود.