kayhan.ir

کد خبر: ۳۴۸۴۰
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶

اظهارات متناقض درباره شهردار خاطی منطقه 11

شهردار تهران دیروز در حالی صحبت از عزل شهردار منطقه 11، به دلیل تخلف در رابطه با پاساژ علاءالدین صحبت کرد که بنا به آنچه خبرگزاری‌ها از قول وی نوشته‌اند، این شهردار دو ماه قبل استعفا کرده است!

به گزارش البرزنیوز، شهردار تهران تاکید کرد یکی از دلایل عزل شهردار منطقه 11، تخلف در رابطه با پاساژ علاءالدین بوده است. محمدباقر قالیباف در جمع خبرنگاران گفت: با هر کسی که در رابطه با علاءالدین تخلف کرده باشد اعم از کارمند و شهروند برخورد می‌شود. این پاساژ در دهه 70 ساخته شده است و معلوم نیست به چه دلیل پایان کار ندارد.
این اظهارات شهردار تهران در حالی است که یکی از مسئولان شهرداری تهران می‌گوید: ماجرای استعفای «مهران اعتمادی» شهردار منطقه 11 تهران مربوط به دو ماه پیش است و هیچ ارتباطی با ماجرای پاساژ علاءالدین ندارد. این مقام شهرداری توضیح داده که حدود دو ماه پیش اعتمادی شهردار منطقه 11 استعفا داد و به دلیل حضور در آزادراه تهران- شمال از شهرداری تهران خداحافظی کرد.
نکته جالب اینکه چند روز پس از استعفای اعتمادی، قالیباف در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره برکناری اعتمادی گفته بود: «وی برکنار نشده است بلکه می‌خواست در آزادراه تهران- شمال مشغول به کار شود و ما هم با رفتن آقای اعتمادی موافقت کردیم.»
بعد از رفتن اعتمادی، آبادیان قائم مقام شهرداری تمامی مسئولیت‌های منطقه 11 را برعهده گرفت و کارها را در این مدت انجام می‌داد.
سوال دیگر این است که آیا شهردار متخلف به تنهایی این تخلف را مرتکب شده یا همدست و همدستانی در مجموعه شهرداری و خارج از آن داشته است؟! چرا آنان معرفی نشده‌اند؟ آیا معنی مجازات در مجموعه شهرداری برکناری بی‌سروصدا و سپردن مدیریتی دیگر به یک مدیر خاطی است! آیا نباید این تخلف مورد بررسی قرار می‌گرفت و متخلف و متخلفان به سزای اعمالشان می‌رسیدند تا درس عبرتی برای برخی مدیران خطاکار باشد؟!