kayhan.ir

کد خبر: ۳۳۲۶
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۶

شرافت که نباشد خیانت بی‌معنا می‌شود (خبر ویژه)

اظهارات یک عضو گروهک فدائیان خلق درباره داشتن کد سازمانی و ارائه آن به سفارت شوروی برای انتقال به مسکو، با ابراز تعجب همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب مواجه شد.
اظهارات یک عضو گروهک فدائیان خلق درباره  داشتن کد سازمانی و ارائه آن به سفارت شوروی برای انتقال به مسکو،  با ابراز تعجب همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب مواجه شد.
داریوش سجادی با اشاره به اظهارات قادر عبدالله - عضو چریک‌‌های فدایی خلق - می‌نویسد: وی که از سال 68 از ایران گریخته و در کسوت نویسنده در هلند مستقر شده، در خلال مصاحبه با بی‌بی‌سی بدون کمترین شرم یا خجالتی ابراز داشت. «سال 68 که از ایران به ترکیه گریخته توسط سازمان متبوعه‌اش امریه گرفته تا برای اخذ ویزا از شوروی به سفارت این کشور در ترکیه رجوع کرده و «کد سازمانی» خود را به مسئولین سفارت بدهد تا روس‌ها ترتیب انتقالش به مسکو را بدهند»(!!!)
وی با اسباب تحلیل و عبرت خواندن این اظهارات می‌نویسد: معلوم نیست مرزهای خیانت تا کجا ادامه دارد؟ اعضاء سازمانی چریکی که علی‌الظاهر سالها با ادعای وطن‌دوستی و خائن‌ستیزی خود  را در خط‌مقدم مبارزه با امپریالیسم تعریف کرده بودند اکنون به «شهادت با شعف خودشان» کاشف به عمل آمد برخوردار از «کد سازمانی» در سفارت  اتحاد جماهیر شوروی بوده‌اند!
سجادی خاطرنشان می‌کند: آقایان گلی به جمال‌تان!!! جای «بیژن جزنی» خالیست تا کلاهش را بالاتر بگذارد! آن از جبهه ملی‌مان که «شاپور بختیارش» به اعتراف سرگرد «نصیرخانی» طی جلسه با «برزان تکریتی» برادر صدام درصدد کسب حمایت صدام جهت کودتا در ایران بود! آن از وحوش «مسعود رجوی» که زیر آیه مبارکه «فضل‌الله المجاهدین علی القاعدین» بازو در بازوی صدام در جنگ علیه هم‌وطنانش شرکت کردند! آن از وطن دوستان مدعی ناسیونالیسم و مصدق و کوروش و داریوش و هوخشتره‌مان که با روئی‌گشاده و لبی‌خندان بدون ارزنی شرم مواجب بگیر تلویزیون دولتی انگلستان و آمریکا علیه ایران شدند! و آن هم از «بسیجی خیبرمان»]مهدی خزعلی[ (!) که 24 ساعته سفره و سویدای دلش نزد اجنبی در VOA باز است و کاسه شهرت‌طلبی‌اش را با شوربای خیانت اشباع می‌کند!
عجیب‌تر از این موارد که از قلم آقای سجادی افتاده، فرار  کسانی چون بولتن‌نویس ریاست‌جمهوری و برخی اعضای حزب مشارکت و سازمان مجاهدین و قرار گرفتن در خدمت سرویس‌های جاسوسی انگلیس و آمریکا و فرانسه است و این مسئله تا آنجا پیش‌رفت که مجید محمدی عضو فراری حلقه کیان (حلقه مدعی به ریاست‌جمهوری رساندن خاتمی ) صراحتا تأکید کرد ارائه اطلاعات به دولت‌های غربی و دریافت پول از آنان هیچ ایرادی ندارد.