kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۶۵۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴

راه‌اندازی نخستین گرمخانه کرج

معاون خدمات شهری شهرداری کرج از تاسیس نخستین گرمخانه کرج خبر داد


حسن مدیرروستا، ساخت و ایجاد گرمخانه را طبق قانون از وظایف شهرداری‌ها خواند و گفت: تاسیس این گرمخانه با توجه به نیاز شهر و وجود افرادی انجام گرفت که در شب‌های سرد زمستان فاقد هرگونه مکان سکونت هستند.
وی افزود: افرادی که فاقد جا و مکان مناسب برای استقرار شبانگاهی هستند می‌توانند بعد از ثبت‌نام در محل گرمخانه، از خدماتی که برای سکونت شبانه و بهداشتی از جمله امکان استحمام به آنها داده می‌شود، استفاده کنند.
این مسئول با بیان این که گرمخانه فعلی در محدوده میدان شاه عباسی کرج دایر شده و دارای چهار واحد است، افزود: ساختمان هم‌اکنون آماده پذیرایی از مراجعه‌کنندگان است و از ابتدای این هفته پذیرش خود را آغاز خواهد کرد.
مدیرروستا افزود: گرمخانه در ساختمانی 4 طبقه که هر طبقه آن 150 مترمربع است و برای حدود یکصد نفر نیز ظرفیت دارد، ساخته شده است.
وی گفت: این گرمخانه مجهز به پتو، ملافه، روبالشی، لباس زیر، حمام و پزشک است و افراد با تاییدیه پزشک می‌توانند از گرمخانه استفاده کنند. مدیرروستا افزود: این گرمخانه فقط از ساعت 17 بعد از ظهر تا 8 صبح باز است و هر شب غذای گرم داده می‌شود و افراد بعد از خوردن صبحانه قبل از ساعت 8 باید گرمخانه را ترک کنند.
مدیرروستا گفت: پذیرش این گرمخانه فعلا برای آقایان امکان‌پذیر است و از پذیرش خانم‌ها به دلیل نبود امکانات بیشتر معذوریم.