kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۰۵۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۸

رقابت برای قهرمانی در لیگ وزنه‌برداری به اوج رسید

هفته سوم لیگ برتر وزنه‌برداری با برتری تیم ملی حفاری به پایان رسید تا رقابت برای کسب عنوان قهرمانی میان این تیم و ذوب‌آهن به اوج حساسیت برسد.

در پایان دو روز رقابت وزنه‌برداران لیگی در سالن مجموعه ورزشی شهید لرکی اهواز، این تیم ملی حفاری بود که با کسب 47/53 امتیاز بالاتر از سایر تیم‌ها ایستاد اما در رده‌بندی کلی، ذوب آهن اصفهان همچنان صدرنشین باقی ماند. اما بدون شک درخشان‌ترین وزنه‌ها را در صحنه رقابتهای هفته سوم لیگ وزنه‌برداری جواد نادری بالای سر برد. این وزنه‌بردار تیم مناطق نفت‌خیز جنوب در حرکت یک ضرب دسته 105 کیلوگرم وزنه 192 کیلوگرم را بالای سر برد که 2 کیلوگرم بیشتر از رکورد ایران در این وزن بود. نادری در دوضرب هم با موفق به مهار وزنه 225 کیلوگرم شد و با حدنصاب مجموع 417 کیلوگرم عنوان صدرنشینی دسته 105 کیلوگرم را به دست آورد. از دیگر نکات جالب هفته سوم لیگ وزنه‌برداری بازگشت رشید شریفی به صحنه رقابتها بود. شریفی که به دلیل آسیب‌دیدگی، در پایان اردوی تیم ملی در مجارستان، از جمع اردونشینان خارج شد و شانس حضور در بازیهای آسیایی را از دست داد، در هفته سوم لیگ وزنه‌برداری با دوبنده ذوب آهن در صحنه رقابتها حاضر شد و با حدنصاب مجموع 416 کیلوگرم، بعد از بهداد سلیمی در مکان دوم ایستاد.
رده بندی مجموع لیگ وزنه‌برداری در پایان هفته سوم:1- ذوب آهن اصفهان با 7 /158امتیاز2- شرکت ملی حفاری ایران با 3/158 امتیاز3- نیروی زمینی ارتش با 48/145 امتیاز و ...