kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۰۴۸
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷

پرواز 9 پهپاد در رزمایش الی بیت‌المقدس بوشهر

مسئول سامانه پروازی رزمایش الی بیت‌‌المقدس دشتستان بوشهر گفت: 9 پهپاد برای نشان دادن توانمندی‌های علمی و تخصصی بسیجیان در آسمان این شهرستان به پرواز درآمدند.

به گزارش ایرنا از بوشهر، بسیجی خلبان محمدجعفر آبادی جمعه در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت‌‌المقدس دشتستان افزود: تصویربرداری از محل عملیات تاکتیکی بسیجیان در رزمایش، هدایت آنها و ارسال همزمان تصاویر به مرکز از قابلیت‌های این نوع پهپادها است.
وی اضافه کرد: به پرواز درآمدن یک دستگاه هگزا کوپتر با قابلیت عکسبرداری از رزمایش، عملیات رزمی آن و ارسال همزمان عکس‌ها به مرکز و یک فروند هواپیمای گلایدر الکترونیکی از توانمندی‌های بسیجیان استان بوشهر در این رزمایش بود.
نماینده قرارگاه مرکزی امام هادی(ع) بسیج نیز گفت: تاکتیک‌های اجرا شده در رزمایش الی ‌بیت‌المقدس در دشتستان به طور دقیق متناسب با سناریوی تهدیدهای دشمنان بوده است.
سرهنگ کاظم زبیدانی افزود: با تکرار این رزمایش‌ها باید بتوانیم در بین آحاد جامعه بویژه بسیجیان جان بر کف در پاسداری و حفاظت از کیان جمهوری اسلامی آمادگی ایجاد کنیم.
رزمایش الی بیت‌المقدس دشتستان به مدت 2 روز در محل تیپ رزمی تاکتیکی آیت‌الله بهاءالدینی ارتفاعات حومه شهر برازجان برگزار شد.