kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۰۴۷
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷
سرتیپ محمدرضا نقدی عنوان کرد

پایان قدرت آمریکا با بدهی 17 هزار میلیارد دلاری

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: بدهی 17 هزار میلیارد دلاری و بروز مشکلات همه‌جانبه پایان قدرت آمریکا را رقم زده است.

همدان- خبرنگار کیهان:

سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی در جلسه شورای اداری استان همدان افزود: در حال حاضر دولت آمریکا با مشکلات عدیده‌ای در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، انسجام داخلی، فرهنگی و نظامی و نیز بدهی خارجی 17 هزار میلیارد دلاری که روزانه 2/5 میلیارد دلار به آن افزوده می‌شود، مواجه است.
وی اضافه کرد: به تازگی نیز 6 هزار و 500 سند علیه حقوق بشر در آمریکا، منتشر شده که موقعیت این کشور را در مسائل حقوق بشری ضعیف ساخته است.
نقدی با اشاره به رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مبنی بر پیاده کردن استراتژی دفاع همه‌جانبه توسط بسیج، اظهار داشت: بر همین اساس، امروز بسیج خود را موظف می‌داند که در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، امنیتی، مجازی، مبارزه با تروریسم و... وارد فعالیت شده و در صحنه حضور داشته باشد.
وی یادآور شد: با توجه به محور قرار گرفتن اقتصاد مقاومتی در کشور، بسیج نیز در این عرصه وارد شده و سعی دارد با جذب سرمایه‌های بسیار اندک مردمی و امکانات و هزینه کم، به تولید و ایجاد اشتغال کمک کند.
نقدی همچنین در جمع بسیجیان شهرستان همدان، در مورد فعالیت‌های مسلحانه بسیج، اظهار داشت: نیازی به حضور مسلحانه بسیج در سطح کشور نیست و فضا را نباید امنیتی کرد.
وی افزود: ایران اسلامی شرایط عادی دارد و کشوری امن است و بدون جهت نباید فضا را امنیتی کرد چرا که حتی کشورهای ناامن نیز سعی می‌کنند چهره پلیسی ایجاد نکنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به تلاش دشمن برای متهم کردن بسیجیان به اقدامات بی‌اساس مانند اسیدپاشی و... ادامه داد: دشمن در آسمان، زمین و دریا گرفتار ترفندهای سپاه است و حتی جاسوسان آنها در دام نیروهای اطلاعاتی سپاه گرفتار می‌شوند.
وی اضافه کرد: دشمنان باید هم از دست سپاه و بسیج عصبانی باشند و جیغ بنفش بکشند چون از هر مسیر و معبری که علیه انقلاب و درهم شکستن نظام اسلامی وارد می‌شوند به سد بسیج برخورد می‌کنند.