kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۰۱۸
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰

اختصاص 4 قطار فوق‌العاده برای بازگشت زائران در مسیر خرمشهر به تهران

معاون مسافری راه‌‌آهن گفت: در راستای تسهیل عملیات برگشت زائران ابا عبدالله الحسین 4 رام قطار فوق‌العاده در مسیر خرمشهر- تهران راه‌اندازی شد.

ابوالفضل راشدی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در راستای تسهیل عبور و مرور زائران اباعبدالله الحسین و کاهش ترافیک در مسیرهای برگشت زائران، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کرده تا قطارهای فوق‌العاده در مسیر جنوب راه‌اندازی کند.
وی ادامه داد: در این راستا 4 رام قطار فوق‌العاده بعداز ظهر شنبه 22 آذرماه مصادف با اربعین حسینی و بعدازظهر روز یکشنبه 23 آذرماه زائران را از خرمشهر به تهران جابه‌جا می‌کند. راشدی ادامه داد: این قطارها اتوبوسی بوده و متوسط ظرفیت آنها 750 نفر است. معاون مسافری راه‌آهن گفت: در صورت نیاز بیشتر راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کرده که در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 24 و 25 آذرماه نیز قطار فوق‌العاده از خرمشهر به تهران حرکت کند.
معاون مسافری راه‌آهن بیان کرد: همچنین در راستای تسهیل عبور و مرور زائران برنامه‌ریزی شده که 4 دستگاه ریل‌باس در اهواز آماده به کار باشند تا در صورت نیاز در مسیر خرمشهر- اهواز تردد کرده و زائران را جابه‌جا کند.