kayhan.ir

کد خبر: ۳۱۳۱۷
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵

کتاب پوسترهای «سرطان مصرف» رونمایی شد(اخبار ادبی و هنری)

مراسم رونمایی از کتاب پوسترهای «سرطان مصرف» روز گذشته طی مراسمی با حضور دکتر غلامعلی حدادعادل در مرکز شهدای سرچشمه رونمایی شد.


حدادعادل عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این مراسم گفت:بیماری مصرف، توطئه دشمنان است و علاج این بیماری، اقتصاد مقاومتی است و این امر محقق نمی‌شود مگر با سبک زندگی اسلامی که یکی از خصوصیات این سبک زندگی جلوگیری از اسراف است.
حدادعادل همچنین بیان داشت: متأسفانه امروزه شاهد مسابقه مصرف در کشور هستیم اما شما با استفاده از ابزار هنر و پوستر کاری الهی و انقلابی و برخاسته از بصیرت انجام دادید. وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی، انواع دشمنی‌ها از جاسوسی و ترور دانشمندان هسته‌ای تا تحریم نفت و تهدید نظامی را بر ما اعمال کردند؛ در حوزه فرهنگی نیز از همه ابزارهای موجود نظیر شبکه‌های اجتماعی و سایر ابزارها برای تحت فشار قرار دادن انقلاب استفاده کردند، حتی 120 کانال ماهواره‌ای فارسی زبان برای تأثیر بر افکار عمومی راه‌اندازی کردند. وی افزود: سرلشکر سلیمانی به شهر آمرلی رفت و آنجا را آزاد کرد و ایران هم بطور رسمی این موضوع را اعلام کرد. این وضع در مورد لبنان و حماس هم صدق می‌کند. در چنین شرایطی ملت و جوانان کشور باید از انقلاب حفاظت کنند.
همچنین میری دبیر نهضت پوسترهای مردمی انقلاب اسلامی، در مراسم رونمایی از کتاب مجموعه پوسترهای «سرطان مصرف» گفت: این مجموعه پوستر به معضل غلط مصرف گرایی نگاه می‌کند.
وی افزود: از امشب (چهارشنبه شب) در سایت نهضت مردمی پوستر انقلاب، ۷۰ پوستر این کتاب، با کیفیت چاپ در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
وی افزود: برای طراحی این پوسترها کارگاهی برگزار کردیم که در این کارگاه ۳۴ طراح از شش استان حضور داشتند که در کارگاهی سه روزه، ۹۰ فریم پوستر تولید شد.