kayhan.ir

کد خبر: ۳۰۵۶۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* امروز حتی سیاسیون پیش پا افتاده می‌دانند که آمریکا به ما احتیاج دارد و می‌خواهد با تجدید مذاکرات به اسرائيل و عربستان میدان دهد تا معادلات منطقه را به دست بگیرند. لذا ایران نباید کوتاه بیاید، مسئولان دیپلماسی نباید به هیچ قیمتی کوتاه‌ آیند.
1236---0912
* اگرچه روحیه تعامل ایران و ایرانیان با جهان و جهانیان خصلتی همیشگی و پایدار است ولی آمریکایی‌ها نشان داده‌اند که با حقیقت بیگانه هستند و فقط در صورت ایستادگی کوتاه می‌آیند.
9309---0937
* در مذاکرات هسته‌ای واقعیت مسئله این است که آمریکایی‌ها نگاه به دهان اسرائيلی‌ها می‌کنند. خودشان کارگزاری بیش نیستند. مشکل آمریکا با ایران هم بر سر هسته‌ای نیست، همه می‌دانند که پیشرفتهای ایران به رغم تمام تحریم‌ها و محدودیت‌ها رژیم صهیونیستی و آمریکا را سخت ناراحت کرده و نمی‌توانند این حقایق را ببینند و آرام بنشینند.
ایزدپناه
* هجمه‌های پی‌درپی مدعیان اصلاحات که در ظاهر شعار اصلاح‌طلبی می‌دهند ولی در عمل به فساد مشغول هستند به شخصیت انقلابی و بزرگواری مثل آیت‌الله جنتی عضو و دبیر شورای محترم نگهبان تصادفی نبوده بلکه سازمان‌دهی شده صورت می‌گیرد. دلیل آن هم جز این نیست که این نیروی خدایی انقلاب سد راه توطئه‌آمیز آنان شده است. بنابراین باید هم از دست ایشان عصبانی باشند و دست به ترور شخصیت او بزنند.
زمانی
* امثال آقای سحرخیز در کشور مگر چقدر اعتبار اجتماعی دارند که بگویند ما اصلاح‌طلبان از اول به حضرت امام‌‌خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی علاقه نداشته‌ایم. ملت ایران 35 سال است که از این افراد که مانع راه انقلاب بوده‌اند عبور کرده است.
آب پیکر از گیلان
* از جناب حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی درخواست می‌کنم مروری بر سخنان سخیف سحرخیز داشته باشند تا بیشتر با جریان فکری اصلاحات آشنا شوند. خوب که بنگرید سحرخیز یک استثنا نیست بلکه بخش قابل توجهی از مدعیان اصلاحات همفکر او هستند.
8135---0912
* شایعه آلوده بودن بنزین داخلی و بعد واردات آن برای چه افراد و یا گروه‌هایی نان و آب داشت که به تولید داخلی ضربه بزنند و بنزینی وارد کنند که هم هوا را آلوده می‌کند و هم به خودرو آسیب می‌زند.
6912---0914
* امضای وزیر صنعت و تجارت در پای قرارداد با شرکت صهیونیستی سیگار مارلبرو، پذیرش مواردی در ذیل کنوانسیون ضد اسلامی توسط معاون زنان ریاست‌جمهوری بدون هماهنگی با مجلس شورای اسلامی و زیر بار تعهدات نادرست رفتن و عقد قرارداد برای واردات بنزین غیراستاندارد از خارج و تعطیل ساختن تولید بنزین در داخل کشور هم‌اکنون در حال وقوع است و شنیدن این اخبار ما مردم را رنج می‌دهد. از آقای رئیس‌جمهور می‌خواهیم به این اوضاع آشفته سر و سامان بدهند و مدیران خویش را تحت کنترل در آورند. در ضمن مشکلات اقتصادی کشور بسیار مهم‌تر از این حاشیه‌سازی‌ها برای انحراف افکار عمومی جامعه می‌باشد.
محمودی
* بعضی مکررا بیان می‌کنند که نظام باید اهل بخشش و نرمش باشد و منظورشان چشم‌پوشی از عمق مفاسد فتنه‌گران است، اما طرفداران این نظر با ساده‌لوحی خود اسلام‌شناسی را با خوانش جریان خزنده لیبرالیستی اشتباه گرفته‌اند و نمی‌دانند اسلام فتنه‌گران و اشرار را اهل بغی و مفسد فی‌الارض می‌داند.
شهباز
* عده‌ای از مسئولان که تریبون در اختیار دارند برای تطهیر چهره برخی اصلاح‌طلبان که در فتنه 88 مشارکت داشته و توبه نکردند می‌گویند انقلاب فرزندان خود را نمی‌خورد، بله این حرف را ما هم قبول داریم، اما برخی گروه‌ها مثل اصلاح‌طلبان هستند که فرزند انقلاب را بخورند. آنها قضیه را وارونه جلوه می‌دهند؟
9291---0912
*  گروهک‌های تکفیری می‌خواستند چهره‌ای منفور از اسلام به جهان نشان دهند انتظار می‌رود اندیشمندان جهان اسلام همچون مراجع بزرگوار چنین کنفرانس‌هایی که در قم برگزار شد از اقصی نقاط دنیا تکرار کنند و چهره زشت این عناصر پلید را به دنیا نشان دهند که اعمال و رفتار آنها هیچ ارتباطی با اسلام ندارد.
احسانی
* رئیس‌جمهور محترم که صحبت از کرامت انسانها می‌کند. نباید در برابر اهانت‌های مشاورینش به ملت و متخصصان داخلی که در جهت اعتلای کشور شبانه‌روز تلاش می‌کنند سکوت کند.
9762---0917
* در برنامه 90 سیما مطالبی که از زبان افراد مدعی یا مصاحبه شونده پخش می‌شود زمینه درگیری و اختلاف و کشمکش در ورزش به وجود می‌آورد. این چه کاری است که صدا و سیما می‌کند؟ چه کسی از این تشنج‌آفرینی نفع می‌برد؟
6858---0919
* از وزارت بهداشت درخواست می‌شود کسانی که عمل وازکتومی انجام داده و حال قصد جراحی بازگشت دارند هزینه جراحی رایگان محاسبه گردد. این اقدامی خداپسندانه برای افزایش جمعیت خواهد بود.
6263---0938
* سازمان تامین اجتماعی طی اقدامی مشکوک فهرست پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی مهرماه امسال را فقط 24 ساعت در سایت مربوط گذاشت. با اینکه برای دخترم در استان گیلان نوبت مصاحبه تعیین کرده بودند این کار انجام نشد. پیگیری کردم گفتند تشخیص داده‌ایم مصاحبه صورت نگیرد. خلاصه حق اعتراض و شکایت برای کسی قائل نیستند و ترتیب اثر هم نمی‌دهند.
قلی‌پور
*‌ از وقتی که بیمه آتیه‌سازان با تصمیم وزارت آموزش و پرورش طرف قرارداد در امور درمانی قرار گرفته ما فرهنگیان با مشکلات عدیده مواجه هستیم از همه بدتر نه راه پیش داریم و نه راه پس، یعنی اینکه اجازه انصراف از این بیمه به کسی نمی‌دهند.
6922---0915
* سبد کالای اهدایی دولت به معلولین تحت پوشش بهزیستی به بنده که معلول ذهنی هستم تعلق نگرفته است. به کجا باید مراجعه بکنم تا مشکل حل بشود؟
محمدعلی زبودار
* علت پولی شدن کارت منزلت از سوی شهرداری چیست؟ اگر قرار باشد پول بدهیم که دیگر این کارت چه مزیتی دارد؟
یک بازنشسته
* به رغم پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی از سوی رانندگان آژانس در چندماه اخیر، دفترچه بیمه ما تمدید نشده است. از مسئولان بیمه تقاضای رسیدگی داریم.
امید وحیدی
* از دولت تدبیر و امید انتظار می‌رود مشکل عدم دریافت حقوق 250 هزار نفر از کارگران منطقه ویژه عسلویه که هنوز حقوق مردادماه را نگرفته‌اند حل نماید. در صورت امکان گزارشی تهیه و منتشر تا شاید مشکل ما حل شود.
4225---09‍14
* از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست می‌شود مشکل بیمه تکمیلی جانبازان شاغل در ادارات اردبیل را حل نمایند. با توجه به اینکه سن جانبازان رو به پیری است به درمان و مراقبت بیشتری نیاز دارند و طبعا هزینه‌هایشان نیز بیشتر است.
سعیدزازا
* از دولت تدبیر و امید انتظار می‌رود اکنون که در حال تهیه بودجه 94 هستند، لازم است دستمزد سال 94 را بر اساس تورم و گرانی روز جامعه تعیین نمایند.
6263---0938
* در مترو خط صادقیه در واگن مخصوص خانمها شاهد حضور آقایان دستفروش هستیم وقتی هم به آنها اعتراض می‌کنیم برخی ما را مورد شماتت قرار می‌دهند. به شورای شهر و شهرداری هم اعتراض کردیم ولی کسی پاسخگوی ما نیست.
7439---0912
* لطفا در مورد عدم اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس پس از گذشت یک سال گزارشی تهیه کنید تا به گوش مسئولین برسد شاید تدبیری بیندیشند.
9185---0917 و 8242---0939 و 6083---0937