kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۳۳۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴

دست از سر ناطق بر دارید بروید سراغ همان تیرآهن 20 ! (خبر ویژه)

«جبهه‌ای از ائتلاف اصلاح‌طلبان و طرفداران حسن روحانی برای حمایت از ناطق نوری در انتخابات مجلس آینده تشکیل خواهد شد.»

در حالی که ناطق نوری پیش از این اعلام کرده در انتخابات مجلس حضور نخواهد داشت، صادق زیباکلام ضمن بیان مطلب فوق به آریا گفت: ناطق نوری در لیست اصلاح‌طلبان سرلیست این ائتلاف خواهد بود.
وی افزود: از تیر 84 ناطق نوری از اصولگرایان فاصله گرفت و به همان میزانی که ایشان از اصولگرایان فاصله گرفتند به آقای هاشمی رفسنجانی نزدیک شدند، بنابراین من معتقدم سالهاست که آقای ناطق نوری از اصولگرایان فاصله گرفته و در آینده هم هیچ اشتراک و ائتلافی با این طیف نخواهند داشت.
زیباکلام اظهار داشت: در آینده به طور حتم آقای ناطق نوری همراه با ائتلاف اصلاح‌طلبان خواهد بود که این حضور تبعات و پیامی به دنبال دارد.
وی افزود: ائتلاف ناطق نوری با اصلاح‌طلبان حاوی این پیام است که بدنه اصولگرایان معتدل و میانه‌رو که در رأس آن آقای ناطق نوری هستند بیش از گذشته به آقای هاشمی رفسنجانی نزدیک‌تر شده‌اند.
تقلای زیباکلام برای سخن گفتن از موضع جریان موهوم «اصلاح‌طلب معتدل»؟! در حالی است که زیباکلام چند ماه پیش مدعی شد در انتخابات ریاست جمهوری در سال 76 و در مقابل ناطق نوری اگر به جای خاتمی حتی تیرآهن 20 هم می‌گذاشتند، ناطق شکست می‌خورد و تیرآهن 20 رأی می‌آورد.
افراطیون هم‌جبهه با زیباکلام در زمان مجلس پنجم شعار سخیف «ناطق نوری نمی‌خوایم- مجلس زوری نمی‌خوایم» را در تجمعات خود سر می‌دادند. افراطیون طی انتخابات دهه اخیر علی‌الدوام دچار شکست و سرشکستگی‌های مداوم شده‌اند.