kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۹۰۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

*بعضی موضع‌گیری‌های درست رئيس‌جمهور محترم درباره فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان و مخالفت با دیدار اوباما در نیویورک ظاهرا نگرانی برخی تندروها در دولت را به وجود آورد تا با برخی فشارها و حرف‌های متناقض به عدم اعتماد مردم به دولت دامن بزنند. ادعای آلودگی بنزین تولید داخل، عدم رسیدگی به بازرسی قیمت‌ها،  قیمت خودروهای داخلی، کسری حقوق بازنشستگان و مسائلی از این دست که فقط در جامعه تشویش ایجاد می‌کند و کسی نیز پاسخ منطقی برای آن ندارد و  گفته‌هایی که روز بعد تکذیب می‌شود و... اینها فقط جو بی‌اعتمادی به دولت را بوجود می‌آورد. وجود این جریان خزنده و مرموز قبلا به رئيس‌جمهور محترم اعلام شده بود که لازم بود پیشگیری قبل از وقوع شود.
طالعی
*مردم مثبت بودن عملکرد دولت را باید در سبد زندگی روزمره خودشان احساس کنند والا تعریف و تمجیدهای آقای رئيس‌جمهور از دولت و همکارانش و بیان آمارهای کلی دردی از مردم را درمان نمی‌کند.
6775---0912
*بعد از جسارت‌ها و اهانت‌ها و تهدیدهای نخست‌وزیر انگلیس خبیث، ای کاش رئيس‌جمهور کشورمان درخواست مناظره زنده در شبکه‌های بین‌المللی می‌کردند و ثابت می‌کردند که کدام کشور خبیث، جنایتکار، تروریست‌پرور، ناقض حقوق بشر، و البته متخصص کهنه‌کار تفرقه‌انگیزی دربین ملت‌ها بوده است.
5140---0913
*از وزیر محترم صنعت می‌پرسم صنعت خودروی ما چقدر با استانداردهای جهانی از نظر قیمت، ایمنی، طراحی و کیفیت و خدمات پس از فروش فاصله دارد؟ برنامه‌های دولت برای آینده در این زمینه‌ها چیست؟
6454---0916
*تحرکات ترکیه علیه تمامیت ارضی سوریه بدون هماهنگی با محور شرارت آمریکا، انگلیس و فرانسه از یک‌سو و ارتجاع عرب عربستان و قطر و امارات نیست و البته در این میان کلاه بزرگی هم سرش رفته است. چرا که اکنون دخالت و عدم دخالت ترکیه در منطقه کردنشین سوریه هر دو به ضرر اوست.
امیر مجیدی و یک شهروند دیگر
*وقتی دست داشتن انگلیسی‌ها در فتنه‌های گوناگون علیه انقلاب اسلامی و همه ملت‌های مسلمان برای مردم رو شده چرا باید بعضی از دولتمردان ما در جواب دادن به یاوه‌گویی‌های نخست‌وزیر انگلیس خبیث این روباه پیر قاطعیت و شفافیت لازم را نداشته باشند؟
5764---0912
*این آمار و ارقام‌های ریاضی که دولت و مسئولان در مورد کاهش نرخ تورم و رونق اقتصادی جامعه می‌دهند در سرسفره ما مردم دیده نمی‌شود. مردم به چشمان خود بیش از هر چیز دیگر اطمینان دارند. دولت فکری برای جلب اعتماد مردم بکند.
نیرهدی
*برخی مسئولین با این همه افزایش قیمت‌ها که بعضا بالای 100درصد  بوده است و افزایش حقوق‌ها نیز تنها 20درصد بوده چطور اصرار بر کاهش تورم و شیب ملایم گرانی دارند؟ گویا خبر از وضعیت بازنشستگان ندارند.
7408---0910
*اگر معنا و مفهوم اعتدال این باشد که هر یک از اروپائيان و آمریکا هر وقت خواستند به ملت و انقلاب ما اهانت کنند و ما سکوت اختیار کنیم هرگز این اعتدال را نخواهیم پذیرفت.
سرابی
*میدان دادن به یک ضدانقلاب فراری به خارج و پیرو مسلک ضاله در مذاکرات یک تیم تهرانی مورد علاقه‌ام در رئال مادرید موجب تاسف بنده گردید. به همین علت هواداری چندین ساله‌ام از این تیم را کنار گذاشتم.
5748---0913
* باید تجربیات کشورهای انقلاب کرده در اختیار انقلابیون کشور یمن قرار بگیرد تا رهبرانشان توسط بلک‌واتر آمریکا و سرویس‌های جاسوسی غرب ترور و حذف نشوند.
7977---0912
* برخی از دولتمردان فکر می‌کردند دست‌دادن با دولتمردان غربی مثل انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها معجزه می‌کند! ولی دیدیم که این‌ها دستشان را به سوی غرب‌ دراز کردند ولی آنها فقط گستاخ‌تر شدند.
9005---0913
* با توجه به اخباری که در بین مردم در جریان است ضرورت دارد بازرسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران سرکشی‌های بیشتری از جایگاه‌های عرضه سوخت داشته باشند. کم‌فروشی‌های زیادی از برخی جایگاه‌ها گزارش می‌شود.
2143---0913
 * آن مجری سیمای جمهوری اسلامی که با گذشت 36 سال از انقلاب میدان امامت تهران را وثوق و خیابان شهید بهشتی را عباس‌آباد اعلام می‌کند معلوم است که با انقلاب بیگانه می‌باشد. مگر قحط‌الرجال شده که چنین شخصی با این نوع نگرش باید جلوی تلویزيون بیاید و مجری‌گری بکند.
7977---0912
* بعد از دیدار عوامل فیلم شیار 143 با رهبر معظم انقلاب منتظر هستیم هرچه زودتر این فیلم برای پخش روی پرده‌های سینما برود از مسئولین معاونت سینمایی وزارت ارشاد در این مورد درخواست مساعدت و همکاری داریم.
5764---0912
* جاده قدیم کرج (فتح) به مخروبه‌ای می‌ماند که رها شده است در صورتی که یک جاده ترانزیت است. صدمات مالی و جانی زیادی به مردم وارد می‌شود. از مسئولین امر انتظار می‌رود با ترمیم آسفالت آن به حل مشکل عنایت نمایند.
0530---0912
* مسئولین بانک ملت استان قم چک کلر بنده را پس از گذشت یک هفته مسترد و اظهار داشته‌اند سیستم نقدکردن این نوع چک‌ها را ندارند. چرا روز اول این چک را پذیرفتند.
0034---0912
* ساکنین مسکن مهر ماهدشت کرج از نبود فضای سبز، مرکز درمانی و اتوبوس‌ شرکت‌واحد برای تردد به مرکز شهر رنج می‌برند. چرا درجهت رفاه حال این شهروندان کاری صورت نمی‌گیرد؟
0478---0919