kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۸۸۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴
پس از افشاگری کیهان درباره میتینگ فتنه‌گران انجام شد

توصیه قانون‌شکنان به رعایت قانون !

گزارش دیروز روزنامه کیهان در مورد نشست حزب اعتماد ملی که در پوشش آن ته‌مانده‌های فتنه 88 به عرض اندام و مرثیه‌سرایی برای سران و اصحاب فتنه 88 پرداختند با واکنش توام با عصبانیت فتنه‌گران مواجه شد.


در حالی که احزاب و جریانات فتنه گر در طول چند سال گذشته و بخصوص در فتنه 88 از مرزهای قانون عبور کرده و در مسیر براندازی جمهوری اسلامی قرار گرفتند قائم مقام حزب اعتماد ملی در اظهار نظری قابل تامل از لزوم تمکین به قانون سخن گفت و اظهار داشت: نشست حزب اعتماد ملی قانونی بوده است !
بر اساس این گزارش رسول منتجب‌نیا در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص انتشار اخباری از سوی برخی از رسانه‌‌ها علیه همایش حزب اعتماد ملی گفت: كشور دارای قانون است و باید بر اساس قانون رفتار كرد!
وی با این ادعا که به نظر می‌رسد اقتدارگرایان از همایش حزب اعتماد ملی احساس ترس و وحشت می‌كنند، ادامه داد: اقتدارگرایان از تحرك و وحدت اصلاح‌طلبان می‌ترسند!
در این راستا یک سایت خبری که عنوان «پایگاه خبری-تحلیلی مستقل ایران» را یدک می‌کشد و در عین حال اخبار مرتبط با فتنه‌گران را پوشش می‌دهد به گزارش دیروز کیهان پرداخته و با عصبانیت شدید نوشت: به نظر مي‌رسد مسئولان اين حزب، دچار يك اشتباه بزرگ شده[اند] زيرا به جاي وزارت كشور براي اخذ مجوز برگزاري اين همايش، بايد به نزد مدير كيهان رفته و مجوز جلسه حزبي خود را از ايشان اخذ مي‌كردند!
یک سایت دیگر اصلاح‌طلب نیز با انتشار بخش‌هایی از گزارش دیروز کیهان نتوانست عصبانیت خود را پنهان کرده و ضمن هتاکی آن چه شایسته و بایسته پادوهای مثلث آمریکا - انگلیس و رژیم صهیونیستی است را نثار کیهان کرد .
این سایت بدون این که پاسخی به استناد دقیق کیهان به سخنان مایکل لدین بدهد که طی اظهارنظری در مجله آمریکایی «فرانت پیج مگزین» گفته است «اسرائیل هنوز گنجایش حمایت از نیروهای اپوزیسیون ایرانی را دارد و قادر است برای سرنگونی نظام ایران از آنها حمایت کند» نوشت: «کیهان که سال‌ها در داستان‌های زنجیره‌ای درباره اصلاح‌طلبان، از شخصیتی به نام «جورج سوروس» برای چسباندن به اصلاح‌طلبان استفاده می‌کرد، گویا در سناریوی جدید، «مایکل لدین» را جایگزین سوروس کرده است.»
سخن گفتن اصحاب فتنه از قانون و قانون‌گرایی با توجه به سوابق این افراد و تشکل‌‌ها در فتنه 88 خنده دار است، از سوی دیگر کسی منکر مجوز قانونی نشست حزب اعتماد ملی نبوده بلکه روی سخن آن جا است که اصحاب فتنه در پوشش نشست اعتماد ملی به تلاش برای احیای فتنه 88 پرداخته و خطوط قرمز جمهوری اسلامی را زیر پا گذاشته‌اند.
از یاد‌ها نرفته است که قانون‌گرایان مصلحتی امروز، در روزهای فتنه 88 و در خیابان‌‌ها همه اصول جمهوری اسلامی و قانون اساسی را زیر پا گذاشته و ضمن هتاکی به امام خمینی در روز عاشورا و در یک خودکشی آشکار به عزای سرور و سالار شهیدان بی احترامی کردند.