kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۸۱۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
سرتیپ نقدی:

صدها هزار رزمنده برای نبرد با تروریست‌ها آماده‌اند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم سوریه، عراق و لبنان به اندازه کافی نیروی رزمنده دارند و از ما نیرو نمی‌خواهند، گفت: در صورت نیاز صدها هزار رزمنده آماده اعزام و نبرد با جریان‌های تکفیری و تروریست‌ها هستند.


سرتیپ محمدرضا نقدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با بیان اینکه تمام دفاعی که در حال حاضر صورت می‌گیرد، دفاع از قبله اول مسلمانان و همان بیت‌المقدس است،‌ افزود: آمریکا همه همت خود را به کار گرفته که به نحوی اشغال فلسطین را ادامه دهد و بتواند این جنایات در حق مسلمانان را استمرار دهد.
وی اظهار داشت: تمام این دست و پا زدن‌های آمریکا مانند درست کردن داعش و ایجاد جریانات تروریستی و تکفیری که در منطقه راه انداخته، همه و همه برای این است که چند صباحی بتواند این رژیم صهیونیستی منحوس را سرپا نگه دارد.
نقدی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند که آخرین نفس‌ها را می‌کشد و بیداری اسلامی به جاهای خوبی رسیده است؛ به زودی کشتی آمریکا در منطقه عراق و شامات به گل می‌نشیند و مسلمانان از طریق بیداری اسلامی قدس را آزاد خواهند کرد.
وی ادامه داد: هم‌اکنون صدها هزار نفر رزمنده داوطلب هستند که هر جایی در منطقه لازم باشد، اعزام شوند؛ اما کسی از ما نیرو نخواسته و مردم این کشورها نیازی به این رزمندگان ندارند.