kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۸۱۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷

تشییع پیکر شهدای نیروی انتظامی در 5 شهر

پیکر شهدای سانحه هوایی نیروی انتظامی در شهرهای قم، قوچان، کرمانشاه، خرم‌آباد و خوی تشییع و در گلزار شهدای این شهرها به خاک سپرده شدند.


به گزارش خبرگزاری‌ها، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح، استان قم در کنار اقشار مختلف مردم شهر قم پیکر شهید محسن طلوعی را از حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع کردند و در گلزار شهدای علی‌بن‌جعفر(ع) به خاک سپردند. مردم و فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح شهر قوچان پیکر شهید قربان محمد دورگر را از مقابل بیمارستان شهدای این شهر بر روی دستان خود گرفتند و تا میدان امام خمینی قوچان تشییع کردند و پس از اقامه نماز در گلزار شهدای این شهر به خاک سپردند. مراسم تشییع پیکر شهید سرتیپ دوم علی خرسندنیا نیز با حضور انبوه مردم کرمانشاه برگزار شد. مردم و مسئولان کرمانشاه پیکر این شهید را از مقابل مسجد جامع شهر تا میدان آزادی تشییع کردند، پس از اقامه نماز بر پیکر شهید خرسندنیا آن را در گلزار شهدای کرمانشاه به خاک سپردند.
همچنین به گزارش خبرنگار کیهان از خرم‌آباد، در مراسم تشییع پیکر سرتیپ دوم خلبان شهید علی‌احمد فرخی مردم و مسئولان استان لرستان حضور داشتند و پیکر این شهید را از محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان بر روی دوش خود گرفتند و تا میدان کیو خرم‌آباد تشییع کردند. سپس پیکر شهید فرخی برای خاکسپاری در زادگاهش به روستای تملیه فیروزآباد منتقل شد.
مراسم تشییع پیکر شهید سرهنگ خلبان حجت خلیل‌لو از مقابل بیمارستان قمر بنی‌هاشم خوی آغاز شد و تا خیابان امام خمینی خوی ادامه یافت. در این مراسم مردم و مسئولان استان آذربایجان غربی پیکر شهید خلیل‌لو را تا گلزار شهدای خوی بدرقه و پس از اقامه نماز، در آنجا به خاک سپردند.
19 مهرماه گروهی از کارشناسان ناجا برای بررسی منطقه‌ای با هواپیمای دوموتوره «توربو کماندو» از تهران به زاهدان اعزام شدند که به دلیل سقوط هواپیما، هفت سرنشین آن به شهادت رسیدند.