kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۴۶۱
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹

تقسیم کار برای قبح‌زدایی از فتنه آمریکایی اسرائیلی 88(خبر ویژه)

نامه اخیر یک نماینده مجلس به رئیس جمهور مبنی بر تلاش برای رفع حصر سران فتنه، قطعه‌ای از یک پازل و در راستای قبح‌زدایی از جرم بزرگ آنان است.


وبسایت نما ضمن انتشار این خبر نوشت: جمعی از دلبستگان به اصحاب فتنه، سعی بر هموار نمودن راه بازگشت آنها دارند. بر طبق این خبر در جلسه این حلقه تقسیم‌کاری انجام شده و هر یک وظیفه‌ای بر عهده گرفته‌اند. برخی اقدام به تهاجم به نقادان سابقه تاریخی میرحسین موسوی کردند، برخی سعی به زنده کردن نام موسوی و کروبی در رسانه‌ها برای مقابله با فراموشی آنها کردند و...
نویسنده می‌افزاید: گویا نامه «ع-م» به رئیس جمهور به عنوان قطعه‌ای از پازل «قبح‌زدایی از جرم بزرگ»؛ وظیفه خواست پایان حصر را برعهده گرفته است. اصلی‌ترین خواسته وی در این نامه پایان حصر و محاکمه این دو نفر است. در حالی که خود به خوبی می‌داند با حجم جرائمی که در هشت ماه فتنه‌گری رخ داد و این دو نفر فرمانده عملیات آن بودند؛ حتی براساس دیدگاه مکتوب و منتشر شده از فقهایی همچون آیت‌الله موسوی اردبیلی که سابقه رفاقت دیرین با این دو نفر دارد، حکم هر دو به عنوان باغی «اعدام» خواهد بود. اینکه وی تلقی کرده که حصر جایگزین محاکمه منتقدان خوش سابقه شده است را باید وارونه‌نمایی حقیقت دانست. شاید همان سابقه است که سبب ممانعت از محاکمه این دو گردیده تا بلکه فرصت توبه یافته و با «جبران» خطاهای خود مانع از مجازات شوند.
یادآور می‌شود پیش از این شبکه دولتی انگلیس از «ع-م» به خاطر حمله به شورای نگهبان و حمایت از فتنه‌گران به عنوان اصلاح‌طلب جدید نام برده بود و این در حالی است که همین شبکه از نیروهای متدین و وفادار به نظام با عناوینی نظیر محافظه‌کار، اقتدارگرا، تمامیت‌خواه، تندرو و... نام می‌برد.