kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۵۳۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸
آیت‌الله نوری همدانی:

نام سردار سلیمانی لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه دشمنان و آمریکایی‌ها حتی از شنیدن نام سردار سلیمانی وحشت می‌کنند، بر لزوم هوشیاری مردم منطقه در قبال توطئه‌های دشمن تاکید کرد.


به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار سیدجواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با اشاره به تحولات یمن، اظهار داشت: نگه داشتن این پیروزی‌ها مهم است؛ آمریکا سعی می‌کند در انقلاب یمن اختلال ایجاد کند.
وی با اشاره به تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی و تحول برخی کشورها،‌ افزود: موفقیت‌های لبنان و غزه در اسرائیل حاصل انتقال این فرهنگ مقاومت است؛ امیدواریم در انقلاب بحرین نیز به اهداف مورد نظری که دارند دست پیدا کنند.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی فردی با ایمان و بسیار تأثیرگذار در منطقه است، گفت: با شنیدن نام او پشت آمریکا و هم دستانش به لرزه در می‌آید؛ دشمنان اسلام همه باهم متحد شده‌اند تا نگذارند فرهنگ مقاومت گسترش پیدا کند اما موفق نخواهند شد و بی‌شک فرهنگ جهاد و مقاومت جهان را فرا خواهد گرفت.
حضرت آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه روحانیت نسبت به اقشار دیگر بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است، اظهار داشت: آنها ثابت کردند که می‌توانند دیوارهای فیضیه را پشت سر بگذارند و به جبهه‌های نبرد بشتابند.
وی استفاده از تصاویر شهدا در معابر و خیابان‌های سطح شهر را بسیار مهم و تأثیرگذار خواند و گفت: ثبت خاطرات، وصیت‌ها، کیفیت شهادت و زندگی اینها نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ ما هرچه داریم از برکت خون شهدا است و این را هیچ‌گاه نباید فراموش کنیم.