kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۸۳۹
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵

خاک بر سر آمریکا با آن ارتش و این صدایش! (خبر ویژه)

عضو متواری حلقه کیان که هم‌اکنون در رادیو فردا کاسه‌لیسی می‌کند، ورشکستگی‌های آمریکا در منطقه را برای ملت ایران فاکتور کرد!


مجید محمدی که در بحبوحه فتنه سبز تصریح کرد مشکل اصلی ناکامی این حرکت اسلامگرایی مردم ایران است، در واکنش به موضع‌گیری‌های انتقادی مقامات کشورمان علیه آمریکا نوشت: ایرانی‌ها قدرنشناس هستند. آمریکا با 4/2 تریلیون هزینه با یک خطای استراتژیک آنها را از شر رژیم‌های طالبان و صدام (دو دشمن اصلی آنها در منطقه) رهایی بخشید اما نه تنها قدرشناسی‌ای از آنها مشاهده نشده بلکه طلبکار هم هستند و انتظارات بیجا هم دارند.
وی با اشاره به لحن انتقادی دکتر روحانی علیه نقش دوگانه آمریکا نسبت به تروریست‌های داعش، در سایت خودنویس نوشت: ظاهرا براندازی طالبان و صدام از قدرت، بدون تر شدن پای مقامات جمهوری اسلامی و لشکرهای بسیجی آنان و نرفتن یک دلار از کیسه‌شان به مذاق آنها بسیار خوش آمده است که امروز حسن روحانی حمله هوایی با داعش توسط ایالات متحده را کافی نمی‌داند.
وی ادامه داد: این سخن یعنی قرار دادن سربازان آمریکایی در خدمت جمهوری اسلامی و دولت بشار اسد. البته با رفتارهایی که دولت بوش و اوباما در این سالها داشته‌اند انتظار می‌رود که چنین خواسته‌هایی از سوی مقامات جمهوری اسلامی بیان شود. چرا باید آمریکایی‌ها بدون توجه به هزینه انسانی و مالی نیروهایشان را در عراق و سوریه پیاده کنند و رژیم بشار و جمهوری اسلامی را از شعر داعش خلاص کنند.
کاسه‌لیس ارگان رسمی سازمان سیا در عین حال با زبان بی‌زبانی به حماقت و بلاهت سابقه‌دار آمریکا اذعان می‌کند ضمن اینکه واقعیتی را کتمان می‌کند و آن اینکه ارتش و نیروهای مردمی عراق با معاضدت جمهوری اسلامی از عهده سرکوب تروریست‌های اجاره‌ای غرب برآمدند و آمریکا اکنون اگر ژست جنگ با داعش را می‌گیرد صرفا برای نباختن بیشتر قافیه در عراق است.
مجید محمدی در عین حال ضمن مقاله‌ای در گویانیوز خواستار تعطیلی صدای آمریکا شد و نوشت: بخش دولتی رسانه‌های خارج کشور با اتلاف، خویشاوند سالاری، افت مخاطب، و سیاست‌های متناقض با ارزش‌های حاکم بر جامعه آمریکا و دیگر جوامع غربی درگیر بوده است. تشکیلات بخش فارسی صدای آمریکا باید تعطیل شود. در دو سال گذشته از فرصت به طور متوسط هر ماه 3 تا 4 دقیقه برای بیان نظراتم در این رسانه استفاده کردم.
وی خواستار انتقال بودجه 23 میلیون دلاری صدای آمریکا به کسان دیگر شد.
در میان عناصر ضدانقلاب همواره بر سر لفت‌و‌لیس بودجه‌های اختصاص یافته از این دست دعوا و نزاع‌های جدی وجود داشته است.